yo-666

Manu, 23, hombre, AustraliaVisto por última vez: Enero 2013

17468 scrobblings desde 21 Oct 2007

3 temas favoritos | 1 mensaje | 0 listas de temas | 22 notas

  • Agregar a amigos
  • Enviar un mensaje
  • Dejar un nota

Tu compatibilidad musical con yo-666 es Desconocida

Crea tu propio perfil musical

Temas escuchados recientemente

EntombedWreckage 31 Ene 2013
EntombedUffe's Horrorshow 31 Ene 2013
EntombedBoats 31 Ene 2013
EntombedJust As Sad 31 Ene 2013
EntombedPut Me Out 31 Ene 2013
EntombedDamn Deal Done 31 Ene 2013
EntombedParasight 31 Ene 2013
EntombedDCLXVI 31 Ene 2013
EntombedSomewhat Peculiar 31 Ene 2013
EntombedThey 31 Ene 2013
Ver más

Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate.
  • chacone

    thanks dude, just got meanderthal and its fucking amazing,

    25 Mar 2009 Responder
  • chacone

    hey ive been looking to get into torche, but idk where to start, care to point the way?

    25 Mar 2009 Responder
  • chacone

    yeah man the Wino album is one of the best albums ive heard in a long time its a classic, but nothing compared to spirit caravan tho ha

    3 Mar 2009 Responder
  • chacone

    Nice taste bro

    19 Feb 2009 Responder
  • Doom-Trip

    Yes.Win.Found.It. Thanks man, can't wait to hear this shit!!

    2 Feb 2009 Responder
  • Doom-Trip

    No I havn't, has it been officially released yet? I knew about it but not that it was fully completed yet :O No i'm going to spend all my time trying to find it. Thanks. hahah. Is it as Doomishly awesome as everything he does?

    2 Feb 2009 Responder
  • Doom-Trip

    Doom wins.

    2 Feb 2009 Responder
  • Flamelord

    Not a problem in the world bro, I'll message you to your stonerdoom profile tomorrow and jack it up.

    26 Ene 2009 Responder
  • Flamelord

    Manu you 666ing G Unit. Our CD is now available for mailorder - tell your crew. Spread the word. You coming up for EOTS II bro?

    28 Nov 2008 Responder
  • MotherPunchr

    Hey brah! Red fang slay man, I gotta get that off you sometime! Hows shit?

    7 Nov 2008 Responder
  • Flamelord

    FUCK, I'm not ... I'm going to be hung over as hell. The gig's the 22nd brotown.

    7 Nov 2008 Responder
  • Flamelord

    Hey bro, yeah Steve here ... how you doing au?

    5 Nov 2008 Responder
  • TEST_0_KILLS

    penis stew

    13 Abr 2008 Responder
  • estebaan

    hey man, yeah I am :) small world huh! Yeah, not sure whats going on there - they've been down for ages now. Getting withdrawal symptoms ;)

    25 Nov 2007 Responder
  • Todas las notas (22)

Conóceme

Doom it.


The band: Alabama Sledgehammer

www.myspace.com/alabamasledgehammer

Actividad reciente