yepyepr

Rana Yilmaz, 25, mujer, TurquíaVisto por última vez: Enero 2014

20311 scrobblings desde 2 Dic 2009

228 temas favoritos | 0 mensajes | 2 listas de temas | 58 notas

  • Agregar a amigos
  • Enviar un mensaje
  • Dejar un nota

Tu compatibilidad musical con yepyepr es Desconocida

Crea tu propio perfil musical

Temas escuchados recientemente

Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate.
  • mnurg

    Unuttuk ya buraları, kızım çok özledim. Herkes duysun!!

    8 Jun 2013 Responder
  • mnurg

    Lan Chinawoman, ikimiz de unutuyormuşuz gitmeyi. Çok gülerim!!

    10 Dic 2012 Responder
  • mnurg

    b-c-d-z-y-i ya. asdfghjkl.

    5 Jun 2012 Responder
  • mnurg

    Karşının insanı.

    29 Abr 2012 Responder
  • mnurg

    Koçanı kopmamış konser biletlerimize bakmaktan çok hoşlanıyorum. Ha unutmadan bir de m83 m83 m83. emseksenüç!

    19 Mar 2012 Responder
  • mnurg

    Hatunun "french'i" gelmiş! İskandinavya'yı da unutma derim. Biliyorsun omuz falan..

    1 Mar 2012 Responder
  • mnurg

    Ayrıca kaldır o Civil Wars'u oradan. Nah gidiyoruz. Üşengeçliğimize sövüyorum hala.

    26 Feb 2012 Responder
  • mnurg

    Eksen ve bunun başını söylemem sürekli. Kafa gitmiş tümden. Yazık!

    26 Feb 2012 Responder
  • mnurg

    asdfghjkl üşenmedim buldum lan: http://www.youtube.com/watch?v=DNTWDHdSAXQ.

    25 Feb 2012 Responder
  • mnurg

    Evrene söyle, Jack White'ı canlı izlemek istiyorum. Bi' de Chemical Brothers..

    6 Feb 2012 Responder
  • mnurg

    Ayrıca coşmuşsun konser konusunda. Para bok tabi.

    14 Ene 2012 Responder
  • mnurg

    ahaha, aferin. Buraya geldiğinde elime elime gelmelisin. Öyle sevdiğimi biliyorsun!

    14 Ene 2012 Responder
  • mnurg

    An itibariyle evimdesin. Yanımdasın falan. Güzel bir şeymiş.

    1 Ene 2012 Responder
  • mnurg

    Uuuu, haşin tepkiler. Dikkatimi çektin böyle yaparak. Biraz daha bekleyebilirim. Ayrıca marul turşusu C>. Yerim.

    5 Dic 2011 Responder
  • mnurg

    Hadi lan oradan. Gelecek gelecek diyorsun oyalıyorsun beni sürekli. Aklım başka yerlere kaymadan kaçırma beni elinden. Bil yani..

    5 Dic 2011 Responder
  • mnurg

    Artık İstanbul'daki etkinlikler paylaşılır olmuş. Bugünleri de mi görecektim. Bi' ağlayıp geliyorum.

    5 Dic 2011 Responder
  • mnurg

    Adres: Indie'nin dibi, gel beni kurtar.

    13 Nov 2011 Responder
  • mnurg

    http://vimeo.com/13325126 yine gelsinler, yine gidelim. 2 senede bir temmuzda oluyor. Ümidim var.

    24 Oct 2011 Responder
  • mnurg

    Asıl Cingi hocamızın konserine birlikte gitmeliydik. Gözlüklerini de takar mı acaba?

    18 Oct 2011 Responder
  • mnurg

    The Antlers konserine birlikte gitme ihtimalimiz var, sence de garip değil mi?

    16 Oct 2011 Responder
  • Todas las notas (58)

Conóceme


Actividad reciente