Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate (es gratis).
  • TastelessAlien

    Mm, good tastes.

    Enero 2013
  • dannyboy182

    Against Me! are still sick and still play amazing sets. You should go see them, you'll see the error of your ways.

    Enero 2012
  • hoursapart

    A legend beyond-this man is my life....grew up reading the back of vinyl covers just to learn the words.

    Octubre 2010
  • hotshot93

    Good charts

    Abril 2010
  • gabbiedischarge

    dearest neighbour, your musical taste makes me smile

    Octubre 2009
  • dfcdfc

    Check these guys out. You might dig them. http://www.last.fm/music/domestic+combat

    Junio 2009
  • heroinbobftw

    fuck yeah sloths! but wait, i have no idea what show you were talking about, but i wasnt there, cause i didnt know of one... ?!?!

    Junio 2009
  • Jander8

    thanks, great list : )

    Junio 2009
  • Dogra_SlinkS

    Hi guy, what did you want to say about the SlinkS band? Did you like?

    Mayo 2009
  • heroinbobftw

    kill me please is also a loved track of mine, very nice

    Mayo 2009
  • TARAjackson

    Hello neighbor :]

    Mayo 2009
  • Zyanwasserstoff

    Jewish bastard!

    Noviembre 2008
  • llllretchllll

    haha circle jerks 'operation' should be yer theme song or somethin

    Octubre 2008
  • llllretchllll

    all med students with killer music taste like yerself = perfect world

    Octubre 2008
  • TayTayism

    How is med school treatin ya? Whatcha think of this new last.fm?

    Septiembre 2008
  • nycowboy

    Hahaha... Next time your on Bob Dylan's coffee table in your cowboy boots let me know... I'll join you!

    Agosto 2008
  • TayTayism

    hahaha eliott reed kicks tits! I love her. aahahah are you proud to be like her? i wish i was more like her haha damn rad charts by the way

    Julio 2008
  • TayTayism

    hahaha i see you havev journey song on your recently listend tracks, haha JD likes Journey. haha Scrubs is so rad you ahve a damn good music taste but do you like Srcubs?

    Julio 2008
  • TayTayism

    is it like Scrubs? Is scrubs accurate on being a med student and stuff. Well I guess your not an intern yet. But does it seem like it'll be like Scrubs? I love Scrubs

    Julio 2008
  • This_Is_Lies

    Did you honestly know all of those? How awesome. :)

    Julio 2008
  • miss-maddy-moo

    yeah i like both of them bands but i dont have any songs atm. you know what i really hate?? when bands claim their skacore when theyre really not! thats so annoying..

    Mayo 2008
  • miss-maddy-moo

    well i dont know about the rest of Australia but where I am its pretty much non-existent. there is one good band though,chaz.h.scally theyre pretty awesome, keepin it real but apart from that its pretty shit

    Mayo 2008
  • miss-maddy-moo

    bugger you already knew them.. aww haha do you have any of union jacks songs that arent on the site??

    Mayo 2008
  • miss-maddy-moo

    yeah america seems to be the best at everything.. the best bands, the best at torturing animals etc etc holy crap, every song you have jjust listend to i have. thats kinda weird.

    Mayo 2008
  • miss-maddy-moo

    ask me that question in like three months and then i can say, enthusiastically, yes, yes they have! but sadly they havent, yet. America is pretty much shit in every thing except for bands.

    Mayo 2008
  • miss-maddy-moo

    would you back that up ??

    Mayo 2008
  • miss-maddy-moo

    =] maybe the person with good taste should move to aus instead?

    Mayo 2008
  • LAST.HQ

    Welcome aboard, xnonviolentx! Happy listening.

    Abril 2008