the_giggly

Elyse, 22, mujer, Nueva Zelanda
acidpop.tumblr.comVisto por última vez: Hace 12 días

138160 scrobblings desde 19 Jul 2007

551 temas favoritos | 9 mensajes | 1 lista de temas | 329 notas

  • Agregar a amigos
  • Enviar un mensaje
  • Dejar un nota

Tu compatibilidad musical con the_giggly es Desconocida

Crea tu propio perfil musical

Temas escuchados recientemente

B1A4In The Air 18 Dic 10:32
SHINeeExcuse Me Miss Tema favorito 18 Dic 10:29
TychoHours 18 Dic 10:23
EXO-MLove, Love, Love (梦中梦) 18 Dic 10:19
태민괴도 (Danger) 18 Dic 10:16
Ver más

Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate.
  • Fishpuppy

    pretty amazing you've managed to listen to them more than 1k times just this week, you must've been listening to them literally all day!!

    8 Dic 1:10 Responder
  • Fishpuppy

    omg nearly 1000 more than the strokes

    7 Dic 11:07 Responder
  • Fishpuppy

    holy crap 1200+ plays in the past week O_O

    13 Nov 10:14 Responder
  • Fishpuppy

    elise dane u pedo

    12 Nov 8:28 Responder
  • Fishpuppy

    Ahaha sa_i_taaaaaaa

    4 Sep 2013 Responder
  • ametos-men

    I can't say You did good or bad ... Idk its not so bad but not best too always something missing :/ And god my fave characters dyiiinnngggg :c hhhmmmmüüüü

    11 Abr 2013 Responder
  • ametos-men

    Oh ... sad but generally its beens like that always. I watching The Walking Dead and it seems like its gonna be sh** too and god ! Next Season Will Start at nearly October aaaaaaaa {-.-"}

    10 Abr 2013 Responder
  • ametos-men

    Hmmm yea :P I stoped to watch Fringe many time ago but idk why ... And Other Side Olivia was really better <:D

    9 Abr 2013 Responder
  • ametos-men

    Oh I saw just now ... Is that Olivia from Fringe on Your Profile Photo ? <:D Wahahahha she looks terrible in there :D

    8 Abr 2013 Responder
  • ametos-men

    Hey ! Greetings from Turkey and Thanks for accept ! ! ! Great taste ;)

    7 Abr 2013 Responder
  • Fishpuppy

    Last.fm scrobbler FINALLY upgraded;;;

    16 Ene 2013 Responder
  • Fishpuppy

    Haha. I haven't listened to Kings of Leon for ages!! You totally reminded me of their existence lmao.

    15 Ene 2013 Responder
  • FukuchiChiisaia

    HELLO from Indonesia!

    17 Jul 2012 Responder
  • bejenk

    thank's for the approve. have you heard urban zakapa ?

    15 May 2012 Responder
  • Fishpuppy

    She has REALLY nice legs *___*

    14 May 2012 Responder
  • Fishpuppy

    OMG DAT AMERIE SONG. I just realised that I still remember it after all these years. It's still great XD

    13 May 2012 Responder
  • bejenk

    hi... just notice that you also like clazziquai project hope we can be friends...

    10 May 2012 Responder
  • Fishpuppy

    I can always tell when you've gone back to uni lol, you start listening to kpop again XD

    28 Feb 2012 Responder
  • Fishpuppy

    Found the episode where your icon came from! :D

    8 Feb 2012 Responder
  • Fishpuppy

    Okay then ;____; I'm starting to think we're never gonna be able to have a get together orz

    1 Feb 2012 Responder
  • Todas las notas (329)

Conóceme

Actividad reciente