Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate (es gratis).
  • Metalbutt_SY

    nice charts!!! summoning just below mika...haha thats variety!! \m/

    Septiembre 2013
  • LowiMinh

    Great music library, see you @ Hellfest!

    Junio 2013
  • SOUpromo

    Fans of evil blackened death metal , catch SVART CROWN live @ Hellfest - sunday 11h40-12h10 / Temple Stage. PROFANE new album streaming here : svartcrown.bandcamp.com

    Junio 2013
  • Przychodzka

    Zapraszam http://www.lastfm.pl/music/Magda+Przychodzka/+videos/+1-aJ1b9VzAzAs

    Mayo 2013
  • snoron

    Hello! Great taste! Frosttide's "Our Journey" EP is available for free download at the band's Last.fm profile! http://www.last.fm/music/Frosttide/Our+Journey+EP Frosttide is Finnish melodic/ folk metal band and if you like it, please stay tuned and spread the word! www.facebook.com/frosttide

    Marzo 2013
  • carebearbubbles

    Hugs to you

    Marzo 2013
  • spineshank155

    lol yeah you will have to. I wanted to see how many times you played it :) Im listening to Time I again a little bit more. No more virtual jukebox problems =P. I actually haven't listened to the new Enslaved album yet. I'm a little behind on their stuff so i wanted to get an idea what their stuff sounds like before going to RIITIIR. I will let you know when i do listen to it & what i think of it :) So much music too little time lulz.

    Febrero 2013
  • spineshank155

    lol i think your Wintersun ID Tags is missing an album name or something. If you use a current Windows OS you can use MusicBrainz Picard if your not sure how to edit the tags. Just highlight all the tracks, move them over to the unmatched files or if you know the folder location then hit cluster > lookup then once it processes them hit save & your done :). Yeah i like Time. Kinda got a little tired for awhile but i think thats mostly cuz some of the tracks would be stuck in my head all day lol i prefer having my own virtual jukebox playing random songs in my head when i am not listening to music.

    Enero 2013
  • spineshank155

    How's that new Wintersun album and i think you need to fix your tags O_o =P

    Enero 2013
  • FuryofPolaris

    AHHHHHHHHHHHHHH! Sons of Winter and Stars and Time are two of the best songs I've heard all year. Can't wait for Time II to come out!

    Octubre 2012
  • FuryofPolaris

    No. Haven't had time to get a hold of it yet =( Maybe today, if I get out of work early enough.

    Octubre 2012
  • FuryofPolaris

    WINTERSSSSSSUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNN!

    Octubre 2012
  • spineshank155

    LOL hilarious. =P You'll probably end up with over 500 plays from that album. I can't wait to get my super duper order in the mail. No one knows that it's arriving on a FedEx truck lol it's all mine!! :)

    Octubre 2012
  • spineshank155

    So far my favorite album of the year! :) Listening to it at extreme volume levels!! It's TIME! :)

    Octubre 2012
  • spineshank155

    it HAPPENED, A NEW WINTERSUN ALBUM!! Yay!! =)

    Octubre 2012
  • francheska28

    What!!!!!!!!!!!!!?

    Agosto 2012
  • Maraguzzi

    u dont like dogs? tell me u dont melt when u look at this handsome guy http://i45.tinypic.com/2640xep.jpg http://i45.tinypic.com/16lljs2.jpg

    Agosto 2012
  • terminus84

    DIL DOOOOOBA

    Agosto 2012
  • Transpired

    Oi. How goes it?

    Agosto 2012
  • spineshank155

    Yeah i totally can't wait! lol. And my cat is crazy. Trying to move some stuff and she's getting mad at me lol.

    Agosto 2012
  • _mies_

    Ciao. Thanx . Nice library. I Leave here some links http://www.lastfm.it/music/The+Otot+Zafrol+Duo! some free mp3 or at this other link the full album http://theototzafrolduo.bandcamp.com/ maybe you can like them. bye from Italy.

    Julio 2012
  • spineshank155

    lol hand Jari some cats! ..after he finishes the albums, cats would distract him.

    Julio 2012
  • eqsmetal

    how are uh my dear gorgeous looking glamoures fren :D ;)

    Julio 2012
  • jrodfromcali

    Hell thx for the add

    Junio 2012
  • spineshank155

    Did you hear, Jari is finally going to release Time!!! 2 albums Time & Time II pretty awesome, this year Time will be released then Time II next year i think. Well i guess i can save cats now. Don't need to throw them at Jari since he's finally got a Time frame.

    Junio 2012
  • eqsmetal

    hello there

    Mayo 2012
  • spineshank155

    I wanted to throw cats at Last.fm today.. the site stopped working & i was like omgz i need to get on last.fm! =P Yeah Septic Flesh is spirit castle goth music :) I hope all this waiting for "Time" will be worth it otherwise Jari will be covered in kitties, mad kitties lol.

    Mayo 2012
  • spineshank155

    Haha we both will throw cats at Jari =P. Well i just have one cat & i don't want to throw her or give her up :) I listened to the early stuff from Septic Flesh some of it was quite odd. Try listening to A Fallen Temple some of those tracks sound like something from Disney lol, i think it's the Underworld Act tracks.. i don't know cuz i dosed off while listening to them. But the tracks were interesting either way, i was sleeping & wondering wtf is going on lol. SD is definitely a good album. Revolution DNA is a pretty good album, not as good as their latest 3.. guess when they broke up and got back together they got better :). Some tracks remind me of the video game Silent Hill which is why i like the music.. besides the fact it's cool either way. Yeah it's pretty hard to pick out a good track off that album since they're all good.

    Mayo 2012
  • JaimeArmao

    :O oh you are a Psychologist, that is great <3 you want a Master in a particular area? Well i'm doing fine, just chillin for a while because i finnish my university carrer last week, but i really need to look for a job, how about you? :)

    Mayo 2012
  • terminus84

    Whoa I got booted quick that time hahahahaha

    Abril 2012
  • eqsmetal

    uh sounds Girl Gone Wild lololo :P :P btw pak is similar to india but not actually like india :P :P Pakistan is amazing if one is looking for a simple life N yeop yeop its beautiful too i've read alot about it but india is quit ffancy :P :P uh know what i mean

    Abril 2012
  • spineshank155

    Wow, Sumerian Daemons was the first album i listened to by them. I've been liking the ones after it but Sumerian is the best :). I never really gave the earlier records a proper listen to either lol. I have to lay down & just stare at the ceiling to be fully immersed in it. What's your favorite track by them. Mine would have to be Dark River, Sumerian Daemon or Faust. It's hard tho cuz the entire album is amazing :) lol now i have to listen to it. He better fix it soon! Or i'll be throwing cats at him! lol i'll be known as the crazy cat man.

    Abril 2012
  • JaimeArmao

    No :( i don't have spotify account :( well that is not a problem if you are not in the industrial field. What are you study?

    Abril 2012
  • spineshank155

    Yess! Septic Flesh & Wintersun is amazing! What's your fav album by Septic Flesh? Wintersun needs to get their 2nd album out! Nice, i have a kitty. Facebook has many awesome cat memes & stuff too.

    Abril 2012
  • xalman

    oh i had one of those rare moments where i was left speech-less but my heart kept pounding like a drum.. :P

    Abril 2012
  • JaimeArmao

    Spotify is like HEAVEN! xD my thesis is about "store redistribution", i'm making a redistribution of store for a company called Locatel (is like a health and selfcare supermarket), maybe is not so HUGE and ORIGINAL, but is great and frustrating xD i love all the knowledges and practice but the formalism of the reports and presentations are BORING as hell :(

    Abril 2012
  • eqsmetal

    lololo uh sounds interesting lololo btw how was the trip to pakistan lololo :P :P

    Abril 2012
  • eqsmetal

    but i heard florida is beautiful N how come uh saying india is 10000000x pretteir have uh ever been to india miss fancy face :P :P

    Abril 2012
  • JaimeArmao

    Well i'm waiting for the At The Gates concert in july 23 :) and looking for money for Diablo Swing Orchestra in may 24. and well yes xD, i've been listening so much music because i'm working on my universitity thesis and i spend the whole day in the pc writing and reading boring stuffs u___u Rosetta <3<3<3

    Abril 2012
  • xalman

    <3 ; )

    Abril 2012
  • spineshank155

    Hi! Awesome charts. And you like cats, double win! :)

    Abril 2012
  • terminus84

    Hey sexy. Your pic is hottt. You have good taste too

    Abril 2012
  • eqsmetal

    btw Florida :D :) s beautiful isn't it

    Abril 2012
  • eqsmetal

    yeop yep uh look sweetly glamourous btw why did uh laughed :P :P

    Abril 2012
  • eqsmetal

    ur name ahh btw how are uh fancy face

    Abril 2012
  • JaimeArmao

    You should try with Rosetta, Vaura, Gorod and A Storm Of Light <3 awesome bands. How are you? :)

    Abril 2012
  • JaimeArmao

    Oh Sonya your new icon is so gorgeous :O

    Abril 2012
  • eqsmetal

    greets from india

    Abril 2012
  • francheska28

    No, right now. We are watching Battle Royale right now.

    Marzo 2012
  • francheska28

    yeah, no money = no enjoyment at all. Who do I go with though? I would have to do a facebook thing asking people. lol I havent looked at last.fm convos in a long time. I'm going to Tyler's to watch Battle Royale and compare it to The Hunger Games. lol

    Marzo 2012