solbwc

21, mujer, Emiratos Árabes UnidosVisto por última vez: Febrero 2014

19182 scrobblings desde 10 Ene 2009

0 temas favoritos | 10 mensajes | 0 listas de temas | 143 notas

  • Agregar a amigos
  • Enviar un mensaje
  • Dejar un nota

Tu compatibilidad musical con solbwc es Desconocida

Crea tu propio perfil musical

Temas escuchados recientemente

Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate.
  • tgb89

    Shitz, long time I have not came here. HMPH, there is is, your shoutbox is now all sticky again.

    22 Ago 2011 Responder
  • tgb89

    Well i had a year of high and lows and right now I'm just waiting for something to happen in my shithole of a place. I've been waiting for about a year to start a class to become a security guard but they keep me waiting and the places where they give 'em are too far away right now. At least i have my metal that keeps me busy while waiting! How's university going for you?

    2 Oct 2010 Responder
  • tgb89

    Yeah, i noticed she wasn't on FB or last.fm anymore... I wanted to have some news, see how she was doing, when I could not find her, i thought you might have some info since you were friends with her, but nothing? That's weird! What's up, by the way?

    30 Sep 2010 Responder
  • tgb89

    Is Dotoka dead?

    29 Sep 2010 Responder
  • sanctuarymuch

    ...are stupidly awesome.

    5 Ago 2010 Responder
  • sanctuarymuch

    lol,

    3 May 2010 Responder
  • EvilFever

    Herro>

    13 Abr 2010 Responder
  • Tiranin

    Demilich! Finally some nice music from you :P

    3 Mar 2010 Responder
  • Caldudethrasher

    You suck Gayde's balls. merherher..

    14 Ene 2010 Responder
  • Caldudethrasher

    ...happy birthday to..Calum..

    10 Ene 2010 Responder
  • WCannibal

    FUCK YES NEVERMORE.

    22 Dic 2009 Responder
  • Tiranin

    http://www.youtube.com/watch?v=Y78IxKyuYCg

    3 Dic 2009 Responder
  • Caldudethrasher

    Haha yeah, I hope I went alright..They were fair easy :).Cheers for asking and shit.Yes Wayde told me that you were my holy fairy haha.

    11 Nov 2009 Responder
  • nutslap

    youre my fav poster on any board cheezlet

    10 Nov 2009 Responder
  • Caldudethrasher

    Nah mann!I'll still be on, I had my first two exams(Science & English) today.They were, too my suprise, heaps easy haha.

    9 Nov 2009 Responder
  • Caldudethrasher

    Yeah exams are pretty gay,so are time zones haha. My week of school certificate exams starts tomorrow :/

    8 Nov 2009 Responder
  • Caldudethrasher

    Zoh ma gawdz, come on msn. Haven't spoken to you in like two weeks.Imma keeeel you.

    7 Nov 2009 Responder
  • Tiranin

    I await your return to the roots.........

    16 Oct 2009 Responder
  • Caldudethrasher

    Yeah, Wayde likes to use my page to rip on Kyle,haha

    16 Oct 2009 Responder
  • Tiranin

    Ah, i see you moved, congratulations.. From one desert to another :P Nice to see you havent lost your spirits, bet you take a handful of pills each time you wake up... :D Good for headbanging though... If you need good music feel free to learn something from my charts :P Disregard the first band, though....

    15 Oct 2009 Responder
  • Todas las notas (143)

Conóceme

Actividad reciente

  • Ahora solbwc y Varyags son amigos. Febrero 2014
  • Ahora, solbwc y Varyags son amigos. Febrero 2014
  • Ahora, Varyags y solbwc son amigos. Febrero 2014
  • Ahora solbwc y strange_walker son amigos. Febrero 2014
  • solbwc actualizó su perfil. Febrero 2014