nawzajem123

Marta , 17, mujer, PoloniaVisto por última vez: ayer por la mañana

25245 scrobblings desde 28 May 2012

104 temas favoritos | 0 mensajes | 0 listas de temas | 463 notas

  • Agregar a amigos
  • Enviar un mensaje
  • Dejar un nota

Tu compatibilidad musical con nawzajem123 es Desconocida

Crea tu propio perfil musical

Temas escuchados recientemente

SlayerSeasons In The Abyss ayer por la noche
SlayerSeasons In The Abyss ayer por la noche
SlayerSeasons In The Abyss ayer por la noche
SlayerSeasons In The Abyss ayer por la noche
SlayerSeasons In The Abyss ayer por la noche
SlayerSeasons In The Abyss ayer por la noche
SlayerSeasons In The Abyss Ayer 7:22pm
MetallicaSt. Anger Ayer 4:34pm
MetallicaKing Nothing Ayer 4:07pm
MetallicaMaster of Puppets Tema favorito Ayer 3:58pm
Ver más

Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate.
  • Slipknot1988

    witaj zapraszam http://www.lastfm.pl/group/S%C5%82owianie+-+Slaves

    29 May 8:40 Responder
  • avenged_97

    HAAA, A PFF, ŚMIEJ SIĘ ILE CHCESZ XD Jo, jo, Ty cierpisz ^^ Ruszyć się nie chciało na ślubowanie i do kościoła, nieładnie.. Cały dzień przed kompem a tak to wielce chora XD

    13 Oct 2013 Responder
  • avenged_97

    HAHAHAHAH CO CIE BAWI XD PS. DO SZKOŁY SIĘ CHODZI :<

    12 Oct 2013 Responder
  • Guns-maniaczka

    Dzięki za zaproszenie :D

    16 Sep 2013 Responder
  • thisisonlyjoke

    najlepiej ! było wspaniale :) Ty byłaś na jakimś koncercie w tym roku? co tam w ogóle :)

    26 Ago 2013 Responder
  • Justine97

    MARTA BIEGACZ...

    25 Ago 2013 Responder
  • O5468

    no możliwe, że tak :D ja akurat na to nie zwracałam uwagi, weszłam i wyszłam, pierwszym lepszym wejściem XDD

    8 Jul 2013 Responder
  • O5468

    chyba 512.

    8 Jul 2013 Responder
  • O5468

    No tez, bardzo blisko byłam. Chyba na trybunach lepszego miejsca nie było :D koles chociaż IM zdjęcia robił? xD

    8 Jul 2013 Responder
  • O5468

    właściwie to nie wiem jak określić swoje szczęście :D To że bardzo mi się podobało, raczej jest słabe :D

    6 Jul 2013 Responder
  • O5468

    daleko byłaś od sceny? :D Nieee wiieem, dla mnie było ok z nagłośnieniem. Haha, też bym chciała być na płycie. Obok mnie SIEDZIELI kolesie(17-19 lat), którzy rzadko klaskali, w ogóle nie śpiewali, może kilka słów, dosłownie kilka. Jak można sobie tak siedzieć na koncercie. Zero emocji xD Nie kumam. Też będę sobie czekać, bo podobało mi się bardzo, bardzooooo ;p

    6 Jul 2013 Responder
  • O5468

    Ja też :D Jak wrażenia po koncercie? :D

    5 Jul 2013 Responder
  • Justine97

    Ta jaka nagle fanka policzkowania Joffreja ;d

    5 Jul 2013 Responder
  • EthanWolf27

    Hej Królowo kart i jodłowania :3

    22 May 2013 Responder
  • Szterben

    Polska - to wszystko wyjaśnia ;______; zawsze do tyłu

    18 Abr 2013 Responder
  • Justine97

    Drugie, nie mam pojęcia jakie na pierwszym, chciałam I lo ale pewnie sie nie dostane ;x i trzeciego miejsca też nie mam ;___; tylko do IV jestem pewna : < : 3

    18 Abr 2013 Responder
  • Justine97

    Bez kitu czaisz O.o" jestem jakaś pojebana < 3 jeszcze nie zdecydowalam sie na który, ale na pewno IV lo

    18 Abr 2013 Responder
  • Justine97

    Ja tez tylko że mat-fiz <3

    18 Abr 2013 Responder
  • Justine97

    w sensie szkoły ...

    18 Abr 2013 Responder
  • Justine97

    Mam nadzieje ; 3 wgl do jakiej w koncu idziesz?

    18 Abr 2013 Responder
  • Todas las notas (463)

Conóceme

Eventos

Ver más Agregar evento

Grupos (4)