missjuiceboxx

Ekin , 23, mujer, Turquía
Visto por última vez: Abril 2015

40592 scrobblings desde 25 Nov 2008

92 temas favoritos | 0 mensajes | 0 listas de temas | 118 notas

  • Agregar a amigos
  • Enviar un mensaje
  • Dejar un nota

Tu compatibilidad musical con missjuiceboxx es Desconocida

Crea tu propio perfil musical

Temas escuchados recientemente

Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate.
  • benbunuyapamam

    allahsız.

    14 Nov 2014 Responder
  • Yayar

    Merhaba! Güzel gruplar dinliyorsun! Belki internette depolama alanı arıyor musun? Arıyorsan sana yeni bir site önermek istiyorum: http://kutucugum.com/ Burda dosyalarını (müzik, film, metin, aslında her şey) hem yükleyebilirsin, hem de indirebilirsin, ayrıca arkadaşlarınla paylaşabilirsin. Bu site ücretsiz ve limitsizdir. Kayıt olmadan siteyi kullanabilirsin. Lütfen buna bir bak, belki beğeneceksin :)

    5 Ago 2014 Responder
  • gkhnakmanlar

    http://www.youtube.com/watch?v=gpqPQ7EDD3Y karga-kimle seviştin?

    16 Abr 2012 Responder
  • optimuspraym

    hani en çok dinleyenlerde çıkıyosun da noluyo?

    25 Ene 2012 Responder
  • nattoppett

    bana da bulalım o kafadan bebeyim, çook beyendim. Müziğin keyfinden ziyade, internetin keyfini çıkarıyorum. Seni yer yalar yutarım. Öptüm bays

    14 May 2011 Responder
  • nattoppett

    merabaaa, kafan çok güzelmiş nerden aldın?

    13 May 2011 Responder
  • denever

    olabilir

    14 Abr 2011 Responder
  • optimuspraym

    bi insan özenti olmayagörsün yemin ediyorum saçımı başımı yolucam

    31 Ene 2011 Responder
  • optimuspraym

    up'a giriş bu gece 50 lira olmuş, sikerlers

    31 Dic 2010 Responder
  • optimuspraym

    shalalaa

    31 Dic 2010 Responder
  • optimuspraym

    nerden attın lanet gelsin gittiğinden beri dinliyorum. ama sen de i want you müptelası olucaksın. hatta oldun bile 3 dinlemede

    25 Dic 2010 Responder
  • onurselcukakin

    veri haymış. hım hım hım

    8 Sep 2010 Responder
  • screwdrivertree

    tadını çıkar... ben de senin radyonu karıştırcam bi ara. uyumumuz çok yüksekmiş. hadi bakalım...

    30 Ago 2010 Responder
  • screwdrivertree

    profilimi 3 kereden fazla ziyaret ettiğin için bir tavsiyeyi hakettin. fennesz çok iyidir. the flushbulb da bir dene derim. son albümü hoşuna gidebilir, arboreal... hatta kirlian selections'ı da sıkıştır araya derim

    29 Ago 2010 Responder
  • missjuiceboxx

    hayır sen kimsin pis sapık

    17 Ago 2010 Responder
  • Hatebanger

    bi de seni geçen günlerde fix you yu falan baya dinlerken görmüştüm o günden beri coldplaye bir sarmışım anlatamam... Alternatif rakçı gençlerin özençlerinin sebebini şimdi anladım, yani etrafta bu kadar kolpa alternatif rock grubunun falan olmasının sebebini de...

    30 Jul 2010 Responder
  • Hatebanger

    teknik olarak evet :D senin library inde gezerken dinlemiştim 3-5 hafta önce çok sevmiştim ama albüm falan indiremedim arayamadım vs japonca gibi yalan oldu... :)

    30 Jul 2010 Responder
  • Hatebanger

    aman yareppi bu günleri de mi göreceğdik dur bikac grup daha kasıyım da cubuk patlasın taşsın :P

    30 Jul 2010 Responder
  • r00k1e

    !

    11 Jul 2010 Responder
  • Hatebanger

    az-öz... fakir principle? ouw shitt..

    25 Jun 2010 Responder
  • Todas las notas (118)

Conóceme

Actividad reciente

Grupos (2)