Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate (es gratis).
  • itumaussi

    well hello u.

    Marzo 2013
  • Fanasy

    hello) nice tastes ^_^

    Febrero 2012
  • dindapramesti

    heyyy! :)

    Enero 2012
  • natelegend

    Check out A Shattered Hope's latest music video right here! http://www.youtube.com/watch?v=SUBUdF75ocE

    Diciembre 2011
  • dickriYDG

    hey dude ,look at your chart ,me and you like to listen Crown The Empire

    Diciembre 2011
  • deep_distortion

    hi, awesome taste, lets be friends;)

    Noviembre 2011
  • fred_jackson

    hi dude

    Noviembre 2011
  • xBrutalMassacre

    yeah, can't wait for it *-* i guess you'll find some shows ^^

    Octubre 2011
  • xBrutalMassacre

    hey, no problem dude ^^ alright ;) i'm going to see Texas In July in november, going to be so fucking epic *.*

    Octubre 2011
  • xBrutalMassacre

    thanks for request ^^ good taste of music, bro

    Octubre 2011
  • sh4nn0nn1c0le

    That sucks :( I'm not doing much better! Lol! I have a final that I am studying for! I'm probs gonna fail :(

    Septiembre 2011
  • sh4nn0nn1c0le

    Thanks! So what's up?!

    Septiembre 2011
  • sh4nn0nn1c0le

    Hi! :D Nice charts!!

    Septiembre 2011
  • beata_0903

    thanks for acc :d whats up?

    Septiembre 2011
  • D3MONNYSALL

    gracias por el adD ¡¡¡¡ excelente música

    Agosto 2011
  • Matthewof1979

    Great music. !

    Agosto 2011
  • mauca

    thanks for the request! awesome taste:D

    Agosto 2011
  • danny_nm

    yeah, maybe :)

    Julio 2011
  • danny_nm

    ive been better, just woke up in a fucked up mood :D what bout you?

    Julio 2011
  • danny_nm

    heey! thnx for the add! awesome taste of music!! (:

    Julio 2011
  • Its_raining

    Hi! Thanks for the add, awesome music taste :D

    Julio 2011
  • multic99

    that's so awesome, and what will be in weekend? ))

    Julio 2011
  • multic99

    hey, thanks for add, nice to meet you =) how are you?

    Julio 2011
  • rick_yuji

    thats ok :/

    Junio 2011
  • lisa-christin

    thx for the add ;) good taste *_*

    Junio 2011
  • rick_yuji

    hey man, whats up ?

    Junio 2011
  • SammyFiction

    ETF Uø Confide Eshikari <3 So you do covers and stuff? a link to Youtube?

    Junio 2011
  • Jane_Chehova

    :D

    Junio 2011
  • Jane_Chehova

    welcome)

    Junio 2011
  • Simulator_life

    good taste)

    Junio 2011
  • Simulator_life

    hey..)

    Junio 2011
  • asicore

    Thanks for adding, awesome taste!

    Junio 2011
  • cynara__

    oh gosh, I'm the same situation LOL

    Junio 2011
  • ara-franke

    I started getting into 'Enter Shikari' after seeing them in your profile here. Thanks for this inspiration, having a lot of fun so far :)

    Junio 2011
  • ara-franke

    Fair enough ;-) Was just wondering why you added me.

    Junio 2011
  • ara-franke

    But who are you? :)

    Junio 2011
  • fraggleblabla

    great, when do you see enter shikari? i'll see them end of september :) are they your favourite band?

    Junio 2011
  • m00sethomas

    thanx for the request XD

    Junio 2011
  • deerclap

    over the thousand! congrats to me)

    Junio 2011
  • Silent__Step

    I'm fine, the mood is cool. waiting for the new album Enter Shikari, Dead by April, I Set My Friends On Fire! :3

    Junio 2011
  • Silent__Step

    Hi. thx for add. excellent library :)

    Junio 2011
  • Liss0

    Thanks for the add :D How's your day been?

    Junio 2011
  • fraggleblabla

    yup, everything's fine over here! where are you from? :) aww, we came as romans! saw them live in april, it was pretty good! are you going to concerts?

    Junio 2011
  • fraggleblabla

    hello there! good taste :) and thanks for the friend request! how are you?

    Mayo 2011
  • cynara__

    LOL sorry. How are u?

    Mayo 2011
  • cynara__

    aceeito (:

    Mayo 2011
  • M3tthew

    clap clap

    Mayo 2011
  • LAST.HQ

    Добро пожаловать на борт, deerclap! Приятного прослушивания.

    Mayo 2011