czarnalandryna

20, mujer, PoloniaVisto por última vez: Domingo por la tarde

23846 scrobblings desde 31 Ene 2010

260 temas favoritos | 9 mensajes | 0 listas de temas | 305 notas

  • Agregar a amigos
  • Enviar un mensaje
  • Dejar un nota

Tu compatibilidad musical con czarnalandryna es Desconocida

Crea tu propio perfil musical

Temas escuchados recientemente

Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate.
  • Paaulinaax

    Halo

    7 Oct 2014 Responder
  • TheFerG95

    Dziękuje! <3 Ej... to Twoje gg co miałem to jest "aktualne"? bo pisałem do Ciebie, ale jakoś Cię złapać nie mogę :c

    19 Jun 2014 Responder
  • MaciekTristan

    Polski serwis Nightwish zaprasza Cię na swój fanpage. Zawsze będziesz miała dostęp do świeżych newsów i ciekawych materiałów, szczególnie że nadchodzi nowa płyta :). www.facebook.com/NightwishPL

    16 Jun 2014 Responder
  • iminashi

    w sumie nic, skonczylam szkole i w nastepnym tygodniu mam ostatni egzamin i potem nie mam pojecia co zrobie ze swoim zyciem :C a co u Ciebie disi? :3 masz juz wakacje?

    27 May 2014 Responder
  • TheFerG95

    Niestety istnieje :c

    15 May 2014 Responder
  • iminashi

    okej kiedy slub :3

    18 Abr 2014 Responder
  • iminashi

    pamietasz jak kiedys razem sluchalysmy emilie autumn? wlasnie dzisiaj znowu sobie jej posluchalam i na nowo sie zakochalam ahhh ><

    16 Abr 2014 Responder
  • iminashi

    <spamspamspam> :3

    8 Abr 2014 Responder
  • Paaulinaax

    a spoko spoko, bylam na dniach przedsiebiorczosci w strazy miejskiej XD ale nudno bylo :( trwalo to tylko godzinke, a mialo 4 :< i groza mi pobiciem, pomocy policja, prosze przyjechac na facebooka

    2 Abr 2014 Responder
  • Paaulinaax

    Martynko <3

    1 Abr 2014 Responder
  • luthiee

    bys weszla na fejsy albo inne skajpy, landryna:///

    22 Feb 2014 Responder
  • Masterczulka

    mamy inny niż wy i będziemy losować pytania i kij wie na co trafie jak mi dadzą takie, że nie będę wiedziała nic to przesrane witaj poprawko :c pisemny raczej zdam tu sie nie martwie, rozszerzenia to nawet jak nei zdam to matura zdana wiec tylko polskiego ustnego i troche matematyki sie obawiam. JA i obawianie sie matematyki jeszcze 1,5 roku temu to by był najlepszy żart a teraz patrze na zeszyt i nie wiem co sie dzieje bo mamy nauczycielke dla której wszystko wszyscy powinniśmy umieć BO TO BYŁO W PODSTAWÓWCE. tak oczywiście.

    13 Feb 2014 Responder
  • Masterczulka

    szybko odpisuje wiem ale mnie w domu nie było i nie miałam za bardzo dostępu do internetu a co dopiero lasta XD tak ogarniam, że lece na samych 1 i 2 bo oceniają nas jak na maturze nauczyciele!! niby dobrze bo już wiem jak zdalabym mature ale jednak oceny słabo bo cisną :c ja nie wiem czy rok przerwy do matury sobie nie wziac i sie lepiej nie przygotowac ale jezu do wrzesnia mam decydowac a JA NIC NIE WIEM co robic jezu chce sie schowac w szafie czy moge?????? nie wiem jeszcze chciałabym na weterynarie ale raczej sie nie dostane wiec nastawiam sie na architekture wnętrz pytanie czy tam sie dostane ha ha. smiej sie smiej ale to Ty piszesz to w tym roku gdy ja mam wolne!!!!!!! MATMY NAJMNIEJ I TO JESZCZE ROZSZERZONEJ SZALONA. osobiscie mysle ze podstawe JAKOS zdam moze na 30% ale powinnam zdać, angielskim wgl sie nie martwie jeszcze nasza nauczycielka mowi ze ona tak przygotowuje swoich uczniow ze zdaja rozszerzony na 70% minimum wiec stresu zero ale martwie sie polskim ustnym bo+

    13 Feb 2014 Responder
  • Paaulinaax

    jestes juz druga osoba w tym tygodniu ktora mnie nazywa krowa ;_; dzieki!! MOZE NAPISZ DO MNIE CZASEM NA FB,CO?!

    8 Feb 2014 Responder
  • iminashi

    a mnie tez odwiedzisz? <3 ojojojo matematyka .-. zazdroszcze ze dobrze Ci idzie, ja bede miala na studiach i juz sie boje ;_; POMOZESZ MI? whoa brawo!! mozna miec rozszerzenie z wiecej niz jednego przedmiotu? trzy kierunki na raz czy po kolei? XD whoa medycyna :o powodzenia! <3 WIESZ CO, ZOSTAN WIECZNYM STUDENTEM

    7 Feb 2014 Responder
  • iminashi

    ups sorki ze nie odpisalam od razu ale szlam tego wieczoru na spotkanie w uniwersytecie

    7 Feb 2014 Responder
  • Paaulinaax

    no niech ci bedzie ze jestes taka poukladana i cnotliwa! co tam plichta? :*

    6 Feb 2014 Responder
  • Paaulinaax

    jasne,zganiaj na szkole!!

    5 Feb 2014 Responder
  • iminashi

    jezu jaki jestes sliczny :{

    5 Feb 2014 Responder
  • Masterczulka

    btw z czego w koncu zdajesz mature? : D

    27 Ene 2014 Responder
  • Todas las notas (305)

Conóceme

Actividad reciente

  • czarnalandryna dejó el grupo Metal. El mes pasado
  • czarnalandryna dejó el grupo Sebastian Bach [Skid Row]. El mes pasado
  • czarnalandryna dejó el grupo Old Guns N' Roses. El mes pasado
  • czarnalandryna dejó el grupo AC DC PL. El mes pasado
  • czarnalandryna dejó el grupo Rockabilly. El mes pasado
  • czarnalandryna dejó el grupo Rock. El mes pasado
  • czarnalandryna se unió al grupo Metal. El mes pasado
  • czarnalandryna dejó el grupo Nirvana. El mes pasado
  • czarnalandryna se unió al grupo Nirvana. El mes pasado
  • czarnalandryna dejó el grupo Rock is the Best of Music. El mes pasado