Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate (es gratis).
  • vulgar_skeleton

    Hey! I haven't talked to you in a long time! Everything is good. Are you still living in SD

    Mayo 2014
  • ninjasthesedays

    How the hell have you been, man? How is LA?

    Mayo 2014
  • Wonder_Showzen

    Hey thanks for accepting my friend request. Cool taste.

    Mayo 2014
  • Salyutin

    Thanks for all those recommendations, I should say that Fatima Al Qadiri is a great discovery thanks for showing me her stuff, Metronomy turned out to be a huge dissapointment for me as a huge fan of their first record, it will probably grow on me later but for right now I do not like it. New SBTRKT is dope, same goest to Leon Vynehall. I have downloaded the Solstice II the links for the first record are dead but I found a way to stream it so it works fine for me, how do you know about rundeground? Personally it is the first time I hear about that source - weeeeird hahaha

    Abril 2014
  • Salyutin

    hey, I haven't shouted at you that much but we have been friends on here for years, I believe it was Runsfasterscared band we had in common but that was then and our compatibility is still super, most times, when I find a new artist youve beaten me to the punch, but you have like 8K names in your library so I won't bother you asking to spare me some time giving recommnbdations. I saw that you have both Solstice Mixtapes by Leif Podhajský in separate files, if that so, could you tell me where did you get those?

    Marzo 2014
  • Thero151

    Awesome gif. Thanks for the chuckle

    Febrero 2014
  • vnemchev

    Best avatar ever!

    Mayo 2013
  • carebearbubbles

    Hugs to you

    Abril 2013
  • ninjasthesedays

    There was Lauren Halo at the studio? I feel silly now for not browsing through that cd stack but yeah she's sick. What else did you get?

    Abril 2013
  • ninjasthesedays

    What's going on,Alex?!

    Marzo 2013
  • LollinHawd

    --- Tha Fuck? You're friends with Jane Yoo & Avi Salom???

    Febrero 2013
  • LollinHawd

    most definitely Weekend 1. Yourself?

    Febrero 2013
  • LollinHawd

    Yeah I had a couple friends attend that WeDidIt Apocalypse Party without me. Being from SoCal, I've got a good amount of SD friends. We'll be holding down a 6-spot car-camping block at Coachella.

    Febrero 2013
  • LollinHawd

    i was just sayin. I'll try and let you know as soon as I hear anything. Are you from San Diego? (Saw that UZ @ Voyeur posting)

    Febrero 2013
  • Rightofheresy

    can you please give me the s/t cd of this was the year to lose friends

    Febrero 2013
  • leninism

    hi imy

    Enero 2013
  • Treats4TheSOUL

    http://www.youtube.com/watch?v=1QAVFZB_Oyo

    Octubre 2012
  • Treats4TheSOUL

    Do you know why I can't find the new Black Moth Super Rainbow album at my local Barnes & Noble?

    Octubre 2012
  • annetheanne

    You should give Melody's Echo Chamber a listen.

    Octubre 2012
  • annetheanne

    I am! Try and get a ticket!

    Septiembre 2012
  • AHHHjane

    buy my ticket!

    Agosto 2012
  • AHHHjane

    haha ya I did with Avi! r u actually going to oneohtrix point never?

    Agosto 2012
  • clubanddeform

    yeah man, we could've sipped some beers and talked about music or w/e normal people do these days

    Agosto 2012
  • AHHHjane

    whoa

    Agosto 2012
  • FlyingLotusFan

    =D

    Agosto 2012
  • peachpearplum

    so pumped!! $5 tickets!! what a steal

    Julio 2012
  • EggToastKid

    I couldn't make it. I didn't have a ride out. How was it?

    Mayo 2012
  • frame_nine

    It's gonna be amazingg :D

    Abril 2012
  • Bass_in_yo_face

    This is gonna be a good weekend. :D

    Abril 2012
  • Zombelious

    i remember raging to his remix of phantom part II back when it came out but i've never listened to anything else by him, i'll def check it out!

    Abril 2012
  • Zombelious

    sweet! i'm psyched

    Abril 2012
  • Zombelious

    hey man, i've been savin up my cash and I'm bout to get myself a traktor kontrol S2. Seems like a pretty good piece to start, what do you think though? you're really the only person i know that's into this stuff haha

    Abril 2012
  • horselover88125

    <3

    Abril 2012
  • Zombelious

    right on! what's good man?

    Marzo 2012
  • Zombelious

    it's starting to make more sense..slowly. thanks for the help dude

    Enero 2012
  • Zombelious

    ight thanks man. i'm checkin out vdj now. what i'm most confused about is what mixers/controllers/etc i would eventually need to get.

    Enero 2012
  • Zombelious

    I rlly want to but have no idea where to start.

    Enero 2012
  • Zombelious

    yo have you been getting into mixing/djing? what kind of equipment and software do you use?

    Enero 2012
  • EggToastKid

    Shit I didn't realize how far you were. Yeah I'm out in Woodland Hills. We're looking to play some Echo Park/Silver Lake shows pretty soon though so fear not!

    Enero 2012
  • EggToastKid

    I'm playing a show in Northridge at the end of the month and it would be boss if you could make it out. I'm not sure how far that is from you but here's the page: http://www.facebook.com/events/286441641404019/ (I'm Dream Trees)

    Enero 2012
  • mariarenee

    I haven't, I remember you texting me about it back when I was Internet- and computer-less. I'll check it out. not working today! you?

    Enero 2012
  • mariarenee

    true, you'd never get bored. the unarchiver worked! thank you! they're pretty cool. and yeah i do, we should kick it and blaze/grab food or some snacks or something

    Enero 2012
  • mariarenee

    hahaha shit that's so much music! sounds overwhelming but in a cool way. i need to figure out how to download winrar onto my new computer but when i do i'll listen to that album. diggin the new modeselektor though. do you still shmoke?

    Enero 2012
  • mariarenee

    that's good. I've actually never heard of either but i'm adding them to the list :) I've been so out of the loop music-wise. Are you planning on going to that show?

    Enero 2012
  • mariarenee

    oh nooo it would've been cool to hang out, but we definitely should soon if you're down. hope your night was fun and safe! I'll check that out for sure. Feel free to send more suggestions my way

    Enero 2012
  • mariarenee

    I will!! turns out I am headed up there, just text me cause I don't have your number anymo'. and thanks but no need to be sorry :D I'm way happier now

    Enero 2012
  • mariarenee

    sounds pretty cool if you can get off in time! I hate working on holidays. are you still at robeks? nah, jonathan and i broke up a while ago. my plans are kinda up in the air right now, I might go to a party in vista w/ some work friends or just end up staying home like a loner haha

    Diciembre 2011
  • mariarenee

    right?! I can't believe it but I'm excited for a new year to start. glad you are swell! doing anything crazy tomorrow night?

    Diciembre 2011
  • mariarenee

    couldn't be better, thanks for asking :) how have you been?

    Diciembre 2011
  • mariarenee

    aaaaahhhhhhlex!

    Diciembre 2011