channiko

キタのケツ!アイ!, 23, mujer, Hungría
onionskytree.tumblr.com/Visto por última vez: Domingo por la mañana

180739 scrobblings desde 19 Ene 2011

749 temas favoritos | 0 mensajes | 0 listas de temas | 491 notas

  • Agregar a amigos
  • Enviar un mensaje
  • Dejar un nota

Tu compatibilidad musical con channiko es Desconocida

Crea tu propio perfil musical

Temas escuchados recientemente

Kis-My-Ft2サクラヒラリ Tema favorito 22 Mar 21:33
Kis-My-Ft2Shake Body!! 22 Mar 21:30
Kis-My-Ft2Kiss魂 Tema favorito 22 Mar 21:25
Kis-My-Ft2Past & Future 22 Mar 21:21
Kis-My-Ft2サクラヒラリ Tema favorito 22 Mar 21:17
Kis-My-Ft2Shake Body!! 22 Mar 21:13
Kis-My-Ft2Kiss魂 Tema favorito 22 Mar 21:09
Kis-My-Ft2Past & Future 22 Mar 21:05
Kis-My-Ft2サクラヒラリ Tema favorito 22 Mar 21:01
Kis-My-Ft2Shake Body!! 22 Mar 20:57
Ver más

Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate.
  • biabear

    mer kivan kapcsolva lálálá de akk minny bekapcsolom yayyay xDDDD

    14 Sep 2014 Responder
  • channiko

    szevasz kommmeeerrrr yayayay (nálad ménem tudok írniXDDD)

    10 Sep 2014 Responder
  • biabear

    sziakomu (Yay)

    10 Sep 2014 Responder
  • thewwfm

    Thank you!

    8 May 2014 Responder
  • kiookami

    Hello! Your avatar is so cute <3

    23 Ene 2014 Responder
  • Fujiie-tan

    thx , i'm Hiromi Go fan ^__-... haha but he's too old

    3 Ago 2013 Responder
  • Fujiie-tan

    Heehh..nice to meet u♥ Cool TOP and sidebar ^__^

    3 Jun 2013 Responder
  • Fujiie-tan

    kon(=^‥^)/Thanks f.add♥

    21 May 2013 Responder
  • Meichuu

    Yeees the KISS YOUR MIND pv is awesome xD their pvs always amazes me tbh. S.O.S is cute, I agree with that <3. Ohh...it's hard to choose a favorite album when's from one of your favorite bands, I understand that as well >____<. OMG I loooooove your new dp ♥ Tama's such a cutie pie ;A; ♥

    10 Abr 2013 Responder
  • Meichuu

    I understand that~ Mitsu it's my niban as well so yeah <3. I'm gonna watch Nobunaga no Chef then! Tama is a good actor, I love his acting skills ♥. The new single is really good! and the album is good as well! I like it better than the 1st one~ What do you think about it?

    30 Mar 2013 Responder
  • Meichuu

    Ohh I thought your ichiban was Kitayama for your ex-profile picture <3. Tama is such a cutie~ I'm proud of him as well, he's really popular now ♥. I hadn't watch Nobunaga no Chef yet but is in my list of "doramas I have to watch" >_<. K8 songs are really happy and entertaining, but still my fve is Osaka Rainy Blues lol ♥. With me and KinkiKids is the same, I listen to the songs my biases like, they've a lot of songs!!!. And I agree <3 Johnny's world is wonderful ♥

    28 Mar 2013 Responder
  • thecrimeofwords

    na ilyen Jun szín se volt még....xDDDD

    27 Mar 2013 Responder
  • Meichuu

    I know what you mean...I feel pretty out to the HSJ fandom now, tbh lol. Well, obviously my main fandom is Arashi, it's kind of obvious I think <3 I like Kisumai as well though, Tama is my ichiban lol (I like him since the beggining, after Ikemen desu ne he became pretty popular lol;;). I like Kanjani8 as well, it might not be a fandom-wise love but I listen to their songs from time to time. Also the Kinki Kids, I'm not in touch with them right now but I like their songs a lot >_<.

    18 Mar 2013 Responder
  • Meichuu

    Calling is my favorite atm as well <3. I used to be fan of HSJ, but lately I've lost the touch with them ;___; and I like TOKIO and Kisumai as well. I used to listen to KAT-TUN and NEWS but the new realeses are not my thing...somehow KAT-TUN songs after a while became boring to me ;; aaand I like Tegomass pretty much but I haven't listened to Sayonara ni Sayonara yet LOL. What about you??

    12 Mar 2013 Responder
  • kekelitz

    NIKO-CHAN I MISS YOU ;__________;

    6 Mar 2013 Responder
  • Meichuu

    It's too hard to choose just one ;w; I love the new single, every single song <3 speacially Calling and full of love, I mean I LOVE all the tracks, but idk...those two are really something to me lol. What do you think?? :3

    5 Mar 2013 Responder
  • Meichuu

    Ahahaha yes, Sho too <3 but I love them all so much (´3`) Who's your ichiban? It seems to be Nino or Sho? or both maybe~

    4 Mar 2013 Responder
  • Meichuu

    I love your library as well ♥! You have so many Arashi scrobblings, I think that's pretty cool (◡‿◡✿)

    3 Mar 2013 Responder
  • Meichuu

    Thanks for acept and nice to meet you :3

    2 Mar 2013 Responder
  • JaeDze

    Oh same favorite awesomeee!! He is just too wonderful gotta love him!

    24 Dic 2012 Responder
  • Todas las notas (491)

Conóceme

kis-my-ft2
❝ The sky that I directly looked up at was blue and pretty
There were many dreams shining up there ❞


hey! say! JUMP

❝ No doubt it’s our future
It’s fine if you paint it your own colors
Can you ride with me, ride with me? ❞


naoto inti raymi
❝ The Body & Soul is unleashed, so let's go now out on an Adventure.
Ready & Go to the New World, get up, get up, oh, geragera Yeah! ❞


fun.
❝ Now I'm not scared of a sound or the states or the stages. I'm not scared I've got friends, took my call, came courageous. Now I feel like I am home. ❞