bottleitup

Cristina, 25, mujer, Estados Unidos
imbreakingintocars.tumblr.…Visto por última vez: Enero 2015

110691 scrobblings desde 11 Oct 2008

218 temas favoritos | 0 mensajes | 0 listas de temas | 54 notas

  • Agregar a amigos
  • Enviar un mensaje
  • Dejar un nota

Tu compatibilidad musical con bottleitup es Desconocida

Crea tu propio perfil musical

Temas escuchados recientemente

TennisOrigins 20 May 3:10
TacocatHey Girl 20 May 3:08
TacocatThis is Anarchy 20 May 3:06
TacocatTime Pirate 20 May 3:04
TacocatPsychedelic Quinceañera 20 May 3:02
TacocatCrimson Wave 20 May 2:59
TacocatBridge to Hawaii 20 May 2:56
Benny BenassiBack to the Pump (Original Mix) 16 May 5:52
The CardigansA Good Horse 16 May 1:44
The CardigansYou're the Storm Tema favorito 16 May 1:40
Ver más

Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate.
  • swapbeat

    http://www.last.fm/music/Paraloud

    27 Feb 2012 Responder
  • bloody-sundae

    We both do the K-Pop thing and the British throaty goodness thing. /high five/ :)

    23 Feb 2012 Responder
  • bloody-sundae

    8|b

    23 Feb 2012 Responder
  • BEST_FICTION

    thanks 4 the add :) + u have awesome taste

    3 Oct 2010 Responder
  • fii211

    hello,thanks for accept<3

    16 Ago 2010 Responder
  • MariseMiraii

    Whoops. Super compat! :) Good, colorful music :)

    15 Jul 2010 Responder
  • didence_89

    hii ahhahah jonghyun <3 arms <3 ahahah

    17 Jun 2010 Responder
  • chunfacebiased

    HI! & LOL thanks :'3 your profile is just so super pretty, i couldn't resist adding you & ndndlhljljd ;~; ofc bb, add away! <3

    8 Jun 2010 Responder
  • z_zombiez

    yw&hearts;! c:

    16 May 2010 Responder
  • webb0001

    Awesome music. Thanks for the add!

    15 May 2010 Responder
  • z_zombiez

    Hay grl i see that you're listening to mas4 mash-ups/remixes and others too. i have two awesome remix artists recs for you, if you've listened to their stuff already, then ignore this XD Aight, the first one is Areia, oh god his stuff is amazing and imo it sounds like actual remixes unlike other's, there's also this emotion process evolved in his remixes which makes them more amazing. this is his youtube; http://www.youtube.com/user/areiacreations he's kind enough to provide mp3 download links for his stuff but mostly does female artists ( i ain't complaining tho lol ). then there's freakmix, his are way different than Areia, i can't really tell you what the difference is since i don't know the musical term lol. he does full out mash ups and mini mash ups then proceeds to remix the song. here is his youtube; http://www.youtube.com/user/freakmix2010 . he has two accounts besides this one, freakmix2009 and freakyOldschool

    14 May 2010 Responder
  • OneeChan_954

    add?? ^^

    10 May 2010 Responder
  • FefeVIP

    ahah your ava XD

    1 May 2010 Responder
  • FefeVIP

    hello bebe! yes you can ;D oh I like your music taste btw. awesome gif on your profile capsule ftw ahah

    6 Abr 2010 Responder
  • candyxlala

    gurrrl, I love capsule's new album! tbh, I found it enjoyable to listen to. 8) love the beat to 'love or lies' <333 did you like the album too?

    2 Abr 2010 Responder
  • forcefunked

    It's alright. It's very intro heavy on a lot of songs (which isn't a bad thing, just interesting). I kinda wish they had more vocals from the Gorillaz peeps, and not all of the "featuring blah blah blah." I kinda miss the simplicity of the last one. Maybe this one'll grow on me :/

    22 Mar 2010 Responder
  • vanillastarsx

    oh yesss~! >;3

    7 Mar 2010 Responder
  • dayforlove

    your avatar. unf.

    7 Mar 2010 Responder
  • Quarter_Void

    They aaare! Ah, I'm glad you're fine! I'm fine as well, thank you~♪ You've reminded me of the fact I wanted to listen to Florence + The Machine. I'm going to stalk your library for more amazing artists xD

    6 Mar 2010 Responder
  • Quarter_Void

    Hello hello hello ♥ Thank you for accepting me! I love your U-Kissified library ☆ How are you? :D

    5 Mar 2010 Responder
  • Todas las notas (54)

Conóceme

Actividad reciente

Grupos (2)