babblingcloud

Slashley, 29, mujer, Estados Unidos
www.facebook.com/profile.p…Visto por última vez: El mes pasado

105808 scrobblings desde 11 Nov 2006

163 temas favoritos | 1 mensaje | 0 listas de temas | 73 notas

  • Agregar a amigos
  • Enviar un mensaje
  • Dejar un nota

Tu compatibilidad musical con babblingcloud es Desconocida

Crea tu propio perfil musical

Temas escuchados recientemente

Sun Kil MoonLittle Rascals 15 Jun 0:31
Sun Kil MoonCry Me a River Williamsburg Sleeve Tattoo Blues 15 Jun 0:24
Sun Kil MoonWith a Sort of Grace I Walked to the Bathroom to Cry 15 Jun 0:13
Sun Kil MoonBirds of Flims 15 Jun 0:04
Sun Kil MoonThe Possum 14 Jun 23:54
IdahoYou'll get to the bottom of this 14 Jun 23:52
IdahoTensile 14 Jun 23:49
IdahoJump Up 14 Jun 23:46
IdahoBass Crawl Tema favorito 14 Jun 23:39
IdahoApricots to Armagnac 14 Jun 23:35
IdahoGoldenseal 14 Jun 23:32
IdahoHold Everything 14 Jun 23:28
IdahoThe Pencils 14 Jun 23:26
IdahoCruelest Month Cues 14 Jun 23:16
IdahoThe Sun Is All there Is 14 Jun 23:13
Ver más

Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate.
  • ojdean

    Thank you for the add, my friend!

    30 May 3:54 Responder
  • luis_zetec

    Thanks for adding me :)

    11 Ago 2014 Responder
  • Rcamp53

    Thanks for the add :)

    10 Ago 2014 Responder
  • matttwithonet

    So many explosions in the sky.

    12 Jun 2013 Responder
  • matttwithonet

    It's on a cruise ship? The SS Coachella? lol... oh my. Or am I reading it wrong? Because I NEED to see them, but I dunno about taking a cruise in December lol

    16 Nov 2012 Responder
  • matttwithonet

    I just listened to 4 songs off of Cancer for Cure on youtube.. mmmmmmmmm I love good white boy hip hop, it gives me hope that someday my fat rhymes will be taken seriously.. lol But anyway thanks , I'm getting his album now, I really like what I heard. Plus, he seems to be an interesting fella.

    15 Oct 2012 Responder
  • matttwithonet

    Everything I listen to is underground, duh

    14 Oct 2012 Responder
  • matttwithonet

    "something better" : I mean, something better than their previous album. Gas I just wasn't into that much I guess lol

    13 Oct 2012 Responder
  • matttwithonet

    Yes I got your PM, some I already knew and the rest were good too (not taking into account Dark x3 and Books).. I mean, out of all of them I expected at least something better, I guess.. Especially Mountain Goats and Animal Collective, they consistently put out a new amazing album every time, but these were just good.. I dunno, I just haven't really gotten into any of them yet. But the other two, yes, omg Dark Dark Dark is incredible and just new and fascinating to me all-together lol, and I don't know how much of The Books you listen to but I fucking LOVE THEM.

    13 Oct 2012 Responder
  • matttwithonet

    Well, it was actually more than a year ago now that I think about it. It was back in "the day" I believe. And isn't Shearwater GORGEOUS? I liked Okkervil River okay, but this stuff is just whhaaaa

    12 Oct 2012 Responder
  • matttwithonet

    Well I'm glad you started listening to iamamiwhoiam.. Just ANOTHER instance where you didn't listen to my suggestion until, like, a year later haha

    11 Oct 2012 Responder
  • matttwithonet

    For fucks sake I LOVE DARK DARK DARK. And for ever fucker sake, I love the DARK DARK DARK RADIO STATION. Fuck.

    8 Sep 2012 Responder
  • matttwithonet

    Speaking of which, Why? is playing at the Social on October 27th. Yaaaaay! Clap Your Hands is also playing another day, which I'd LOVE to see live, but Edward Sharpe is the headlining band... so... I dunno. I know this song is a bit long.. but it is pure sex: http://www.youtube.com/watch?v=RtfYBHbpNO8&feature=related I really think you'd like it. And the whole album associated with it. And all the other albums. (Yann Tambour from Thee, Stranded Horse) Oh, and this: http://www.youtube.com/watch?v=E5KC1E5NyR0

    2 Sep 2012 Responder
  • matttwithonet

    "What does that make me?" - http://www.youtube.com/watch?v=geUqQg1WN8Q

    1 Sep 2012 Responder
  • matttwithonet

    Well please do yourself a favor and click this fucking link http://www.youtube.com/watch?v=tzo_oxy3WeY and listen to it. I know there's a good chance you've heard it before, considering who it is, but I just started listening to it about a month ago. And Dark Dark Dark is AWESOME. Thank you so much, I'm getting more to listen to now. That violin, oh that violin.

    1 Sep 2012 Responder
  • matttwithonet

    Holy crap, you've listened to an average of 10 Wild Beasts songs per day this month haha, glad you liked them, kinda thought you listened to them and muttered to yourself "Poor sap's loosing it with old age." I remember liking Songs:Ohia when I you first played them for me, but I kinda forgot about them @_@ But I listened to some songs, including the one you linked, and like them a lot so far.. very Bob Dylan-esque. At least this album is. "Dust my wings with his aaasssshhhhhhheeessss" so awesome.

    23 Ago 2012 Responder
  • matttwithonet

    Make them watch it. Funny, I just tried to rehash with him earlier this week but I don't think he's too happy lol.. But yeah, I saw it at the campus theater, because it's sooo indie, and I loved it.. The opening blew my mind and the score was probably one of the best I've ever heard. Kirstin Dunst was ridiculously good. Speaking of Lars Von Trier, I'm doing a paper in June on 'Antichrist' for a class, so that should be fun.. My poor teacher didn't know what he was getting into letting us choose our topic haha

    27 May 2012 Responder
  • matttwithonet

    and then, this.. lol.. I watched that youtube poem you linked a while ago, but not thoroughly. I just watched it twice straight through, which is strange for me to have that kind of attention span, and I cannot express my thanks.. it's beyond gorgeous. The emotional juxtaposition that happens after the he starts to talk about death is enveloping. And I love when he's rants about what's holy, it literally left me with my mouth open and unable to move in fear that I'd miss a breath.

    25 May 2012 Responder
  • matttwithonet

    and then, THIS: http://www.youtube.com/watch?v=1bW6USsmR70&feature=relmfu

    25 May 2012 Responder
  • matttwithonet

    Seriously, if you don't listen to 'Wild Beasts' soon you will die unhappy. Try this one first, http://www.youtube.com/watch?v=DwHoh2vNdiA I haven't read any of the books yet. I will though, got a lot to read first. I don't use that Spotify thing, but I'm about to look into it because it seems music-savy. PS You will love Wild Beasts or I'll eat my shoes. Or maybe one, we'll see what state law has to say.

    25 May 2012 Responder
  • Todas las notas (73)

Conóceme

I don't really like music.

Actividad reciente

Grupos (2)