alternatywnieee

23, mujer, Polonia
www.alternatywnieee.fbl.plVisto por última vez: Febrero 2014

24174 scrobblings desde 19 May 2009

102 temas favoritos | 2 mensajes | 0 listas de temas | 45 notas

  • Agregar a amigos
  • Enviar un mensaje
  • Dejar un nota

Tu compatibilidad musical con alternatywnieee es Desconocida

Crea tu propio perfil musical

Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate.
  • demonia0

    super biblioteka, fajnie tu brzmi :) i super dziarka! :D

    19 Feb 2013 Responder
  • suzanexxx

    hej, niezła lista;) proponuje przesłuchać Shiny Beats - trojmiejski duet indie electro/nu rave: http://www.lastfm.pl/music/Shiny+Beats/Shiny+Beats mam nadzieję, że się spodoba, a jeśli nie, to wybacz kłopot;)

    1 Feb 2011 Responder
  • spiralna

    :)

    19 Dic 2010 Responder
  • lalqr

    ;) of course, it is!

    10 Abr 2010 Responder
  • Dziaab

    O, jakie ładne nowe zdjęcie!

    2 Abr 2010 Responder
  • s_krawczynska

    witam ;p

    20 Mar 2010 Responder
  • karolinadolega

    Cześć Ci :)

    15 Mar 2010 Responder
  • karolinadolega

    chciałabyś :PP :D

    11 Feb 2010 Responder
  • Klimene

    kurczę;) to fajne, podobają mi się;)

    26 Ene 2010 Responder
  • Klimene

    tak się zastanawiam, te Twoje ognistości na głowie, to prawda?:)

    24 Ene 2010 Responder
  • Klimene

    cześć Martynka;) w gruncie rzeczy chciałam się tylko przywitać :D

    11 Ene 2010 Responder
  • Ewcia92

    oo, siema i tuu;d;*

    31 Dic 2009 Responder
  • Klimene

    haha, oni zawsze nakręcają, połowa z nich czuje się zagrożona i nie napisałaby tej matury lepiej od nas. ;) :*

    27 Dic 2009 Responder
  • Klimene

    no oczywiście, że matołem nie jesteś;) a maturą nie należy się przejmować, aż tak bardzo, moje zdanie. Jak tylko będziesz mogła, przyjeżdżaj! ;)

    26 Dic 2009 Responder
  • Klimene

    haha:D jaaaasne, ja też sobie obiecywałam :D najpierw było, że wezmę się na początku 3 klasy, potem, że od nowego roku, potem, że od ferii, potem, ze po feriach i wyszło na to, że 2 tyg przed zaczęłam rozwiązywać zadania z matmy, a cały materiał musiałam nadrobić :P matura to nic strasznego;)

    26 Dic 2009 Responder
  • Klimene

    to zapraszam do mnie, do Krk;) w akademiku przenocuję :D wybór jest naprawdę naprawdę duży, a koncerty są genialne (ostatnio byłam na Heyu i to był chyba najlepszy koncert ever :)). Fakt, zaniedbaliśmy się z odwiedzinami, ale nie zmienia to faktu, że zapraszam do nas :D

    26 Dic 2009 Responder
  • Klimene

    u mnie lepiej być chyba nie mogło:) no dobra, może i mogłoby, ale teraz jest extraśnie :D koncertów od groma, co cieszy mnie bardzo, bo przynajmniej jest w czym wybrać, Kraków tętni życiem, cały czas coś się dzieje i na nudę nie narzekam:) Kiedy nas odwiedzicie?

    26 Dic 2009 Responder
  • Klimene

    siema siema!! Co u Ciebie? ;)

    25 Dic 2009 Responder
  • bzitkichlopcik

    znaczy sie wiesz. ja mam ze 20 ich piosenek, ale zawsze cos ;D

    24 Nov 2009 Responder
  • DulcexxDoll

    Dziękuję, szkoda, że sama nie jestem tak z siebie zadowolona ;d

    23 Nov 2009 Responder
  • Todas las notas (45)

Conóceme

if i'm a bad person, you don't like me
i guess i'll go, make my own way
it's a circle
a mean cycle
i can't excite you anymore
where's your gavel? your jury?
what's my offense this time?
you're not a judge but if you're gonna judge me
well sentence me to another life.

don't wanna hear your sad songs
i don't wanna feel your pain
when you swear it's all my fault
cause you know we're not the same
oh we're not the same
the friends who stuck together
we wrote our names in blood
but i guess you can't accept that the change is good
it's good

you treat me just like another stranger
well it's nice to meet you sir
i guess i'll go
i best be on my way out

ignorance is your new best friend.

Actividad reciente

Grupos (10)

Ver más