Zekiah

27, mujer, Estados UnidosVisto por última vez: Noviembre 2013

34355 scrobblings desde 16 Ago 2007

57 temas favoritos | 0 mensajes | 1 lista de temas | 21 notas

  • Agregar a amigos
  • Enviar un mensaje
  • Dejar un nota

Tu compatibilidad musical con Zekiah es Desconocida

Crea tu propio perfil musical

Temas escuchados recientemente

Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate.
  • solobutterfly

    My current last.fm goal is to reach 5,000 different artists one day. What's yours?!

    6 Ago 2011 Responder
  • kihanna

    Yup yup. It scrobbles to last.fm

    24 Ene 2011 Responder
  • kihanna

    I just recently downloaded Zuse so I could scrobble my Zune. Michael... randomly gave us two Zunes and our phones are also Zunes (wtf 4 zunes in one household), so we bought a Zune pass recently and I'm using it a crap ton. *0*

    24 Ene 2011 Responder
  • kihanna

    HAHA YEEEAAAAAA!! All my friends have awesome taste in music. My compatibility with Jen is SUPER.

    24 Ene 2011 Responder
  • solobutterfly

    Yup. I was going through and sorting my music and realized I had a CD from you that I hadn't even unzipped yet so I listened to it!

    3 Ago 2010 Responder
  • solobutterfly

    It's a race to see which of us with our top artists, Kanno or Goo, will reach 1,000 first!

    16 Jun 2010 Responder
  • solobutterfly

    Our music compatibility is beyond Very High, it's SUPER!!!!!!!~~~~!!!!

    4 Feb 2010 Responder
  • solobutterfly

    hey, you're listening to Jurassic park, you still need to send me the theme please!

    13 Sep 2009 Responder
  • solobutterfly

    if it makes you feel better that makes them 11% of your total listening! Kanno is only 2% of mine because I listen to so many random artists from free downloads XD

    14 Mar 2009 Responder
  • solobutterfly

    hurray! it's about time they merged them! now your fangirlness can properly shine through ;)

    10 Mar 2009 Responder
  • solobutterfly

    I discovered they are great for listening to while reading textbooks

    19 Feb 2009 Responder
  • solobutterfly

    My recent tracks are holiday-ish at the moment, including your mix

    23 Dic 2008 Responder
  • linkandluigi2

    YES!! TOBIRA IS AWESOME!!!

    8 Nov 2008 Responder
  • solobutterfly

    I reached 10,000 woo! Ooo..you were listening to Taku Iwasaki recently!

    6 Oct 2008 Responder
  • solobutterfly

    yay congrats on the 5,000 mark! I've been adding info and photos for the Tenchi dub soundtrack artists today. whee XD

    2 Sep 2008 Responder
  • solobutterfly

    New last.fm kinda throws me off since it doesn't do like a weekly update for me to wait and look forward to every Sunday/Monday XD

    31 Jul 2008 Responder
  • solobutterfly

    LOL...The Lion King Original Broadway cast has made it on to my top 50 listened artists I listened to it so much this week XD

    8 Jun 2008 Responder
  • solobutterfly

    you broke 2,500 way to go!

    16 Mar 2008 Responder
  • solobutterfly

    you are listening to something called gay unicorn?? o.O

    2 Dic 2007 Responder
  • solobutterfly

    I'm shouting in your shoutbox wee!!

    16 Ago 2007 Responder
  • Todas las notas (21)

Conóceme


Hit 5,000 on September 1st 2008


Hit 10,000 on March 25th 2010






Actividad reciente

Blogs (1)

Grupos (3)