ThisForest

Ryan Daniel Faris, 23, hombre, Estados UnidosVisto por última vez: Octubre 2013

62825 scrobblings desde 28 Abr 2008 (reiniciado el 14 Nov 2008)

0 temas favoritos | 0 mensajes | 0 listas de temas | 37 notas

  • Agregar a amigos
  • Enviar un mensaje
  • Dejar un nota

Tu compatibilidad musical con ThisForest es Desconocida

Crea tu propio perfil musical

Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate.
  • ghostn_guitar

    Hey! You might like this one too. Please like/tag me if you enjoyed the music! http://www.lastfm.de/music/Ghostnotes/_/Wolf+blue+%28short+demo+version%29

    8 Oct 2012 Responder
  • ivflimflamvi

    charles mingus all the way..and standard miles davis, can't go wrong. listen to tropicalia it's a refreshing change from everything else..i listen to it probably once a month, it kind of cleanses my head in a weird way, i recommend tropicalia: a brazilian revolution in sound...it features a mix of several tropicalismo artists that are all incredibly good. you don't have to just sayin ;)

    25 Jun 2010 Responder
  • ivflimflamvi

    holy shit. mine is terribly random. as is yours! what is wrong with us?

    24 Jun 2010 Responder
  • petitpatton

    hah, i think i found your myspace randomly, loved your music, and then stalked all your other bands! i'm from the california bay area, but going to school in los angeles. in what city do you make your awesome music?

    14 Jun 2010 Responder
  • petitpatton

    yes, let's! all of your music makes me so happy! andddd you have quite the awesome taste in music yourself!

    11 Jun 2010 Responder
  • kqdubs

    aaaaaaaaww yeah. suds of the mother fuckin' persimmon

    5 Abr 2010 Responder
  • kqdubs

    haha sure, kelsey westphal's the name

    4 Abr 2010 Responder
  • kqdubs

    yay! friends forever.

    4 Abr 2010 Responder
  • kqdubs

    oh no! that's terrible. come to berkeley! haha. and i only obliquely know this person, but he's an amiable guy if i say so myself. his name's kevin napolitan. grrreat last name!

    4 Abr 2010 Responder
  • kqdubs

    oh my gosh! i know someone who goes there. i go to berkeley. it's kinda sweet, i guess.

    4 Abr 2010 Responder
  • kqdubs

    duuuuuuuude. the music video for showdown is gold.

    4 Abr 2010 Responder
  • kqdubs

    well well well that is very far from here. that's coooool though. are you in some sort of school or being a fine, working citizen?

    4 Abr 2010 Responder
  • kqdubs

    California! but northern. from where do you hail?

    4 Abr 2010 Responder
  • kqdubs

    i find kickball very fitting for a gloomy sunday morning

    4 Abr 2010 Responder
  • ivflimflamvi

    yeeeeaaaaahhhh

    8 Feb 2010 Responder
  • bentgrass

    Incredible String Band is some very happy music, mostly

    9 Dic 2009 Responder
  • CAITERtots

    YES! they are wonderful and partially from my area!

    27 Nov 2009 Responder
  • CAITERtots

    That's how excited you are to be my friend? haha. I understand.

    27 Nov 2009 Responder
  • CAITERtots

    Woah! According to last.fm we should be bff's based on our music taste!

    26 Nov 2009 Responder
  • bentgrass

    thats cool, i guess i havent really heard their stuff in a long time

    21 Nov 2009 Responder
  • Todas las notas (37)

Conóceme

Composer and Music-liker

Actividad reciente