TheHustla

Paul Hussey, 22, hombre, CanadáVisto por última vez: Noviembre 2012

2676 scrobblings desde 19 Oct 2009

44 temas favoritos | 0 mensajes | 0 listas de temas | 21 notas

  • Agregar a amigos
  • Enviar un mensaje
  • Dejar un nota

Tu compatibilidad musical con TheHustla es Desconocida

Crea tu propio perfil musical

Temas escuchados recientemente

Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate.
  • grcrooomrzu

    download freeFind, Listen and Download music For Free! Over 44 million songs! User friendly! http://www.newkitchenscale.com/-songsfree

    27 Jul 2011 Responder
  • TreeshaTornberg

    yeah! i really love A Day to Remember and Four Year Strong!!)

    3 Sep 2010 Responder
  • lala_09

    Let's see I'm 17 as well and I will be 18 in July. I'm a senior, but graduation is looking far, far, away! I just missed three days and two hours of school this week. =/ I live in a small town and I'm okay with that, not a big fan of traffic anyways. I try to be open to all types of music, but some I just can't get along with. Miley Cyrus is one. I started to learn guitar years ago and used to play piano for many years, but quit about three years ago. I miss it. I don't quite understand sports, but I do watch college basketball! Go Big Blue! Any questions?

    19 Feb 2010 Responder
  • lala_09

    That is the best way to spend your time! So, tell me about yourself?

    28 Ene 2010 Responder
  • lala_09

    Not too much, yourself?

    27 Ene 2010 Responder
  • lala_09

    Hey =]

    26 Ene 2010 Responder
  • crazyasian516

    lol I think that's one of the longest shouts I've ever gotten :P comgrats with the phone! :D west 49 and the boathouse sound pretty rad. lol there's a reason I taught myself instead of taking lessons... teachers always do lame stuff like that. how long have you been playing? lol my friends are insaneeee. I'm guessing you're pretty stoked about the video games:) happy almost new year!

    31 Dic 2009 Responder
  • Expired-love

    shutup. i have no life..... and i got a haircut early morning, so that counts!

    31 Dic 2009 Responder
  • Expired-love

    not really. its like. . .just listen to music, and when a song ends. play another one :)

    30 Dic 2009 Responder
  • crazyasian516

    psh. i'm still convinced you're better than you think you are. try easier songs? :) lol the few songs i can play all have the same like 5 chords in each one lol. so even if you do suck, you're not alone :D learn you had me at hello first! :):):) what xbox games? whats boathouse and west 49? fishing store and somethin else? :P you don't have a cell phone either?! neither do i! i thought i was the only one :/ church was goooood. the kids were fine... the younger ones were fine anyways. the ones i'm friends with, that's another story. i think i need new friends. :P:P

    25 Dic 2009 Responder
  • crazyasian516

    dude that sucks :/ we got snow this past weekend and it's stayed so far, so we kinda have a white christmas... lol. what songs are you learning? haha i'm sure you don't suck. :) i gotta go to my church tonight to help out with the little kiddies... funfun. lol and i didnt ask for anything amazing, just some new snow gear and a new pair of skate shoes cuz mine are beat. hbu?

    24 Dic 2009 Responder
  • crazyasian516

    haha it is pretty sick isn't it? ahh lucky, you're already on break? i still have to wait till wednesday. :/ i'm fine, just workin on college crap lol. any plans for winter break?

    21 Dic 2009 Responder
  • crazyasian516

    haha awesome, both you and your friends all have pretty sweet tastes in music :) lol whats up?

    21 Dic 2009 Responder
  • litupcity

    thanks haha (: i used to listen to silverstein a lot, but then i kind of drifted away from them after arrivals and departures, so i kindd of listen to them now, but only olderish stuff.

    12 Dic 2009 Responder
  • BreeXbermyXbree

    lol hustling aint nice though D;

    10 Nov 2009 Responder
  • KyrosinX

    Karl wolf is the shit, dont listen to Matt. Lmao I never check my friend requests. I accepted because I saw you on Bermy's wall lmaoo

    9 Nov 2009 Responder
  • BreeXbermyXbree

    lmaooo your name if hilarious the hustla you a total G man ;)

    9 Nov 2009 Responder
  • Runaway_Success

    lol true

    8 Nov 2009 Responder
  • Runaway_Success

    you need adtr and fys to be your top, screw karl wolf, lol

    7 Nov 2009 Responder
  • Expired-love

    yo music sucks

    19 Oct 2009 Responder
  • Todas las notas (21)

Conóceme

Add Me Up i like most kinds of music except country thats just horrible stuff and ska doesnt work for me either.