Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate (es gratis).
  • LewisSO

    i didn't like it honestly lol, thanks for sharing though i'd rather people try introduce me to new stuff than not bother at all!

    Hace 14 días
  • Danomagico

    Ben non quand même pas ^^ Mais bon moi je trouve que les deux photos se ressemblent pas mal... Après c'est peut-être juste une histoire de même coiffure et de même qualité dégueulasse qui rend la peau jaune :)

    Febrero 2014
  • colinbroccoli

    welcome! hugs to you)

    Enero 2014
  • fumfuli

    hahaha, nice! you got the idea. Great taste, btw :)

    Noviembre 2013
  • TawarischR

    I'm glad to see you in my friend list) Your music collection is awesome) Moreover, Shoko one of my favorite characters in AT)

    Octubre 2013
  • TawarischR

    What time is it? ;)

    Octubre 2013
  • SammyFiction

    shoko :3

    Octubre 2013
  • Deadskin666

    Merci, Mais non je suis pas quebecois mais bien canadien je suis en ontario, toi si bon gout musicaux. a+

    Octubre 2013
  • Sebviee

    :3

    Julio 2013
  • Anthwoord

    On se connait pas, j't'ai juste envoyé une invit' pour ça : Votre compatibilité musicale avec Q459 est GÉNIALE Vous partagez les artistes suivants Die Antwoord, Klub des Loosers, Stupeflip, Max Normal et MaxNormal.TV. ^^

    Julio 2013
  • King_

    Sorry, I got the Mount Kimbie album early because I review for PopMatters.

    Mayo 2013
  • kobe8bryant24

    Drake #1

    Mayo 2013
  • LewisSO

    better? http://i.imgur.com/vw6nQk4.png

    Abril 2013
  • LewisSO

    cause of this http://youtu.be/wkDCMk9r9dE?t=1m36s

    Abril 2013
  • Considerables

    Nah,the gifs are or strider hiryu, from the capcom franchise strider. he's also well known for being in marvel versus capcom.

    Abril 2013
  • Considerables

    KIRBY. I miss the anime.

    Abril 2013
  • xxangelchanxx

    Thanks i guess XD

    Abril 2013
  • SemyAutomatic

    why not xD

    Abril 2013
  • a6stract3dl0v3

    ... sorry for slow response but hy there!!!!!!!!!!!!!

    Abril 2013
  • AdamZivojnovich

    lol yeah

    Marzo 2013
  • LewisSO

    you hear the new MSI album?

    Marzo 2013
  • StrangePooP

    Thanks, you have a nice avatar and taste too :)

    Marzo 2013
  • noellev

    C'est certainement agréable d'entendre la musique de différents pays, comme l'Allemagne, l'Ukraine, la Slovaquie, la France. 'Ai entendu la musique brésilienne?

    Marzo 2013
  • noellev

    Je n'aime pas la musique brésilienne): J'aime la musique de la France, de la Russie, comme ce genre de musique est très bonne :))

    Marzo 2013
  • majdshili

    coll music!

    Marzo 2013
  • Eternal_abyss92

    Yay !! Kirbyy :D Awsome taste dude :) Iadore your artists list & charts :))

    Febrero 2013
  • tasteofcherry

    Hello there! Thanks for accepting, have a great Sunday! : )

    Febrero 2013
  • ElectroPeter

    hahaha well I know that, but I'm considering the year in which it's massified

    Febrero 2013
  • Danomagico

    Mais, le zboub vaincra, c'est quoi, exactement ? Juste un délire à 10MÀP ?

    Diciembre 2012
  • FettesMonster

    Thanks, oh i love your picture, its so cute :)

    Diciembre 2012
  • Blue_rabbid

    Hell yeah! :О \m/

    Octubre 2012
  • MiyavixMaya

    Meow c:

    Octubre 2012
  • bloozclooz

    oh shit kirby slow down

    Septiembre 2012
  • Metallccoorree

    biber -"my favourite deathcore artist !" lol)

    Agosto 2012
  • LewisSO

    Peter Pepper album today, Mike Diva music video in 2 weeks, how psyched are you!?

    Agosto 2012
  • helscream

    de jeune ... j'suis jeune enfoiré !

    Agosto 2012
  • helscream

    je vais jeter un oeil ... trouvé sur youtube assez spécial xD

    Agosto 2012
  • helscream

    xD rigolo tes machins : http://obscurometer.com/user/helscream/period/0 88 % daaah

    Agosto 2012
  • helscream

    Ephixa c'est un remake chinois de Epica :D?

    Agosto 2012
  • LewisSO

    Just sent out those album previews for Peter Pepper check your last.fm inbox, Fuck That is on there!!!

    Agosto 2012
  • Mayjable

    Hey :-)

    Agosto 2012
  • LewisSO

    10 days, you excited man!?

    Agosto 2012
  • LewisSO

    Afraid not, try this: http://tpb.pirateparty.org.uk/torrent/4404881/Retard-O-Bot_Discography

    Agosto 2012
  • Sebviee

    thanks!

    Agosto 2012
  • Sebviee

    niec Kirby also

    Agosto 2012
  • Sebviee

    is it a compliment? (゜∀゜)

    Agosto 2012
  • toybug

    Did you enjoy discovering Philter? :3 Sorry it took me so long to respond. I'm barely on the last.fm website itself.

    Julio 2012
  • ComaWish

    Ahh, the power of boobs. Even if they're not your own.

    Julio 2012
  • gandrewbrunn

    Haha thank you. Nice music :))

    Julio 2012
  • onddra6

    Hey, thanks for add! And nice music taste ^^ Ca va? :))

    Julio 2012