OjejQQ

Sebastian, 19, hombreVisto por última vez: ayer por la noche

44285 scrobblings desde 20 Mar 2008

650 temas favoritos | 123 mensajes | 1 lista de temas | 1.261 notas

  • Agregar a amigos
  • Enviar un mensaje
  • Dejar un nota

Tu compatibilidad musical con OjejQQ es Desconocida

Crea tu propio perfil musical

Temas escuchados recientemente

FKA twigsPapi Pacify Ayer 8:01pm
FKA twigsTwo Weeks Ayer 7:57pm
Brooke CandyDas Me Ayer 7:54pm
M.I.A.Bring the Noize Ayer 7:49pm
Lady GagaDonatella Ayer 7:47pm
Lady GagaMary Jane Holland Ayer 7:42pm
A$AP FergWork Remix Ayer 7:37pm
T.I.No Mediocre Ayer 7:34pm
Nicki MinajPills n Potions Ayer 7:31pm
Nicki MinajAnaconda Ayer 7:28pm
Ver más

Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate.
  • Linhsan

    It's no better than Versailles though, but I'm exited for Kamijo's solo release too www

    25 Jul 2013 Responder
  • Linhsan

    Sweet! Jupiter's first single is pretty good. Actually I didn't expect much first, but it's okay after a few listens ^^ The music is still Versailles like and I'm happy it's still is, though I really need to get used to ZIN's voice haha ww

    24 Jul 2013 Responder
  • SMbeach

    Owww thankyouu so much, TZK is really one inspiration for me, i liked have in my ava always.

    24 Jul 2013 Responder
  • Linhsan

    Hey, glad you like them too! www I haven't... can't spend too much money on CD's lately, I've spending too much this month haha. But I'll support these guys anyways when they release their songs on iTunes ;D

    23 Jul 2013 Responder
  • dmarczewski

    Tak. :D (jak to wygląda, trzy ostatnie posty łącznie z moim xD)

    18 Jul 2013 Responder
  • ivushiba

    Nie.

    13 Jul 2013 Responder
  • maagdaa_lenaa

    Tak :)

    13 Jul 2013 Responder
  • sad_mask

    Hello, my friend! Oh yes, you are right)) Our dear musicians are doing their best) We were so frightened a year ago but we can see now that they are still with us and making good music. It`s very interesting what Kamijo will do with Mana)) Amazing couple! I`m not sure that I will love Jupiter songs because Zin`s vocal isn`t in my taste but I`m sure that they will become very popular.

    12 Jul 2013 Responder
  • Mairi92

    OO, dobrych masz znajomych ^^ Może się zobaczymy, muszę policzyć wydatki swoje XD W razie czego - dobrej zabawy! :)

    29 Jun 2013 Responder
  • Mairi92

    cały czas się nad tym zastanawiam... kasę muszę oszczędzać TT ale Florence... A Ty jedziesz? xD

    29 Jun 2013 Responder
  • NikaraNikita

    Dzięki. A no i nie wiem, czy wiesz, ale założyliśmy MUCC Polish Street Team na facebooku, poszukaj Nas, tam najprędzej pewnie dorwie się jakiegoś newsa ;)

    8 Jun 2013 Responder
  • NikaraNikita

    Cze, Seba! Wpadniesz do Nas na forum? ;) Potrzebuję trochę pomocy, żeby je na powrót rozruszać :c

    8 Jun 2013 Responder
  • Paulinee__

    Hehe a Ty mało Mejibray widze :))

    25 Mar 2013 Responder
  • lovemaths

    nawet nie będę się strać haha jejuuu słucham kingsów od tak dawna, chcę na openera jednak też! i na coke'a oczywiście heheh powiedziałam już mamie i zareagowała spokojnie, powiedziała, że do sierpnia jeszcze czas xd

    27 Feb 2013 Responder
  • lovemaths

    lepszy niż twój hahaha mój odzwierciedla moje zdolności matematyczne XDD

    27 Feb 2013 Responder
  • lovemaths

    siema zjebie:>

    27 Feb 2013 Responder
  • MakeAGetaway

    pozdrowionka,pozdrowionka :) nie będzie mnie jutro :<

    24 Feb 2013 Responder
  • pawzord

    DIE KUSSE to win! :3

    20 Ene 2013 Responder
  • YanaoHina

    (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ czuję to, wspaniale by było~~~~

    12 Ene 2013 Responder
  • YanaoHina

    ludzie mają problemy XD 'wypalili się', 'stary lycaon>nowy lycaon' znasz pewnie te teksty. osobiście nic nie mam do 'nowego lycaonu' / shangri-la jest dobry!! dopiero teraz zobaczyłam, jacy są genialni, no ale lepiej późno niż wcale haha btw Trent pracuje nad nowym albumem!!!! <3 ciekawe, co nam zgotuje i czy przyjedzie do Polski

    12 Ene 2013 Responder
  • Todas las notas (1261)

Conóceme


SEEN LIVE: Miyavi, Versailles, Ant1Nett, LM.C, An Cafe, Lana Del Rey, Mela Koteluk, Blur, Editors, Crystal Castles, Selah Sue, Franz Ferdinand, Brodka, Florence and the Machine (x2), Biffy Clyro, tres.b, Marika & Spokoarmia, The Cribs, Nine Inch Nails, girugamesh, HAIM, Foster the People
Upcoming: The Neighbourhood, BORN, Lycaon

---> red color = ♥♥♥

Eventos

Ver más Agregar evento