Mr_Gren

Chris, 26, hombre, Reino Unido
www.themonolith.comVisto por última vez: Viernes por la noche

67704 scrobblings desde 9 May 2006

97 temas favoritos | 19 mensajes | 0 listas de temas | 143 notas

  • Agregar a amigos
  • Enviar un mensaje
  • Dejar un nota

Tu compatibilidad musical con Mr_Gren es Desconocida

Crea tu propio perfil musical

Temas escuchados recientemente

IntervalsMoment Marauder ayer por la tarde
IntervalsMoment Marauder ayer por la tarde
IntervalsEphemeral ayer por la tarde
St. SleepCiudad ayer por la tarde
St. SleepCiudad ayer por la tarde
St. SleepQuarter Life ayer por la tarde
St. SleepQuarter Life ayer por la tarde
St. SleepSlow Flaws descarga gratuita ayer por la tarde
The MireStone Devils ayer por la tarde
The MireBlack Waltz ayer por la tarde
Ver más

Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate.
  • Cazzle

    *stalk stalk stalk*

    3 Oct 2013 Responder
  • SixFootGinger

    Hey, I see that you are going to The Safety Fire on the 4th? Would you wanna meet up down at Islington before the gig?

    28 Ago 2013 Responder
  • JinzoGal

    As a good friend of Quigs', I respect anyone who is part of The Monolith. Good charts. :)

    27 Abr 2013 Responder
  • dreamelectric

    Haha, all good! Yeah! Love them to death.

    24 Mar 2013 Responder
  • dreamelectric

    Rad charts

    1 Mar 2013 Responder
  • jonowev

    What think you of the Damnation lineup sir? IMO it may well be the best yet!

    1 Ago 2012 Responder
  • cladinapathy

    hehe yeah, there aren't too many indicators that this is me :P I like how our tastes are significantly different :P

    2 Ago 2011 Responder
  • garydavidson83

    haha that will be valentine :) you enjoying the album? Kinda glad I don't have to review it there is so much in it that every time I put it on there is something I have missed previously.

    20 Jun 2011 Responder
  • sco703

    No problem man. I read your blog every day, and I'm not kidding. I love your blog man. Thanks for that interview. I was so excited to see another BTBAM interview. Please keep up the great work.

    28 May 2011 Responder
  • never_eat_beanz

    Ah gutted mate! Yeah Narrows were really good (despite the fact I didn't really remember much of the material, I haven't listened to them in months!) I initially went to see Kerouac to be honest, they were awesome. Hang the Bastard aren't really my scene but weren't unbearable!

    22 May 2011 Responder
  • never_eat_beanz

    What did you think of last night?

    21 May 2011 Responder
  • AZWAI07

    Just got The Damned Things album, Rock'n'roll spectacular!!!

    12 Dic 2010 Responder
  • raks1991

    I have to admit I'm incredibly jealous of you. I didn't know you're a writer at HBIH and I hadn't realized that it was your review at HBIH I had read a few days back. Have a lot of expectations after reading the review. I hope I can imagine a sci-fi story as I get through the album just like I do every time I listen to Vishal's previous album.

    5 Dic 2010 Responder
  • QuigsQuigley

    Yeah, I'll definitely make an appearance. Like I said, I'm probably going to be on my own so I'll have to hook up with SOMEONE :p It will be good to meet. :)

    28 Oct 2010 Responder
  • QuigsQuigley

    Awesome! It's a shame everyone I know is too gay to come! So unfortunately I will be doing a loner, we'll have to hook up! How many people you got going with you?

    26 Oct 2010 Responder
  • QuigsQuigley

    Hey! Chrissy Wissy....? New 'The Ocean' is amazing. Still going to the gig? Am I gonna see you there?

    22 Oct 2010 Responder
  • never_eat_beanz

    quite possible mate! I wasn't that interested in Norma Jean, hung out near the merch for a bit and said hi to Mike Duce, then stood on at the back on the right on those couple of steps for the rest of their set. You should have said hi man, we keep going to the same shows but never really said hi!

    11 Oct 2010 Responder
  • Kazakevich_D

    http://www.lastfm.ru/music/Eyes+of+Amphibians Post-metal from Volgograd. Check out, dude!

    23 Sep 2010 Responder
  • groverXIII

    Yeah, I've had an account on here since 2004. It's been an obsession of mine.

    7 Sep 2010 Responder
  • garydavidson83

    send him an email at medi@shelsmusic.com and just keep on his back about it :) Who is it your going to be doing the interview for? Im going to see the ocean and Dillinger in leeds at damnation but will be awesome to get to see the Ocean again in Glasgow :)

    16 Ago 2010 Responder
  • Todas las notas (143)

Conóceme

I am editor-in-chief of The Monolith - www.themonolith.com - an entertainment hub for alternative culture, which focuses on metal and extreme music. We aim to put out as much cool content as possible, with regular features, reviews and interviews.

I also spent more spare time than I care to count writing and editing content for Heavy Blog Is Heavy over two and a half years.

Actividad reciente