Miss_Tang

Lauren Guillery, 103, mujer, Irlanda
www.laurenguillery.comVisto por última vez: El mes pasado

32508 scrobblings desde 20 Jul 2007

2 temas favoritos | 0 mensajes | 1 lista de temas | 22 notas

  • Agregar a amigos
  • Enviar un mensaje
  • Dejar un nota

Tu compatibilidad musical con Miss_Tang es Desconocida

Crea tu propio perfil musical

Temas escuchados recientemente

Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate.
  • irishbigfoot

    Hey there Tangy- good to see you on here!

    13 Dic 2012 Responder
  • SlinkyPix

    No idea why, I looked in the FAQ and it happens fairly often but I dunno how to stop it!

    29 Ago 2012 Responder
  • SlinkyPix

    I shall start watching what albums you're listening to here ;)

    10 Abr 2012 Responder
  • devouring_whig

    rarr! How goes? Tried to get you on Facebook weeks ago

    20 Feb 2012 Responder
  • SlinkyPix

    Yay! You have the most deadly CD collection, it deserves the love :) xx

    18 Ene 2012 Responder
  • GMCD1

    I know, but the recommendation system is cool. Dyaknowhateyemeanlike?

    2 Sep 2009 Responder
  • martyatc

    don't think so, you've just got awesome taste ;-)

    14 May 2009 Responder
  • SlinkyPix

    So play CDs on your computer!

    13 May 2009 Responder
  • devouring_whig

    Yeah, what SlinkyPix said. If you've already downloaded it theres a button somewhere to make it work with itunes or windows media player or whatever

    13 May 2009 Responder
  • SlinkyPix

    I'm listening to my iTunes. You just need to download and install last.fm on your work/home computers (very simple) and it tracks everything you're listening to in your own music collection. I used the radio service a little but only really to check out new bands I don't have stuff by.

    13 May 2009 Responder
  • devouring_whig

    I scrobble it from my itunes/ipod. Theres a handful of listenable tracks though

    13 May 2009 Responder
  • SlinkyPix

    Fuck off, Last.fm rocks. Did you pay the extra?

    13 May 2009 Responder
  • Miss_Tang

    Last.fm is shit.

    13 May 2009 Responder
  • SlinkyPix

    You wanna come hang out at my house and we'll do a crazy CD-burning frenzy? Bad for the environment, good for you xx

    9 May 2009 Responder
  • SlinkyPix

    You can't. It give you a 30-track free trial and if you like it all that much, you gotta pay the €3 a month. Sucks. Your available options are - start downloading albums illegally from the web, use MySpace or iLike, or Songbird. The days of good ole Last.FM for free are truly over. Fools.

    9 May 2009 Responder
  • SlinkyPix

    I don't but I would.

    6 May 2009 Responder
  • devouring_whig

    Nope..Whats it give you anyway? Lets you see whos been checking out your profile?

    24 Abr 2009 Responder
  • devouring_whig

    no surprise what so ever! noticed you've been listening to HEALTH. Are you going to see them?

    10 Abr 2009 Responder
  • devouring_whig

    ach...well its kinda fun to see how many times you've listened to stuff..

    25 Feb 2009 Responder
  • devouring_whig

    Well...some songs are full...it just depends. Some bands have all full songs, some don't even have previews..

    22 Feb 2009 Responder
  • Todas las notas (22)

Actividad reciente

Blogs (1)