KillDisneyKids

Marta , 17, mujer, Polonia
https://twitter.com/YOL9PLVisto por última vez: ayer por la noche

58141 scrobblings desde 19 Jun 2010

0 temas favoritos | 679 mensajes | 0 listas de temas | 1.728 notas

  • Agregar a amigos
  • Enviar un mensaje
  • Dejar un nota

Tu compatibilidad musical con KillDisneyKids es Desconocida

Crea tu propio perfil musical

Temas escuchados recientemente

Scrobbling desde Simple Last.fm Scrobbler
Depeche ModeUseless Escuchando ahora
Depeche ModeDamaged People ayer por la noche
System of a DownLonely Day ayer por la noche
No DoubtSettle Down ayer por la noche
Guns N' RosesBreakdown 10 Jul 11:53
Guns N' RosesShotgun Blues 10 Jul 11:50
Guns N' RosesGet In The Ring 10 Jul 11:44
Guns N' RosesKnockin' on Heaven's Door 10 Jul 11:39
Guns N' RosesYesterdays 10 Jul 11:35
Guns N' Roses14 Years 10 Jul 11:31
Ver más

Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate.
  • FinishingRain11

    Hi ;) Add me as a Friend?

    15 Mar 10:09 Responder
  • karatte

    thx for the add :D

    21 Jun 2013 Responder
  • Moonagedreams

    Hey Marta, thanks for adding me as a friend. Impressive taste you've got! :)

    13 Jun 2013 Responder
  • Mikropark

    Deep Purple-Perfect Strangers : http://www.youtube.com/watch?v=H-Rs4p0rJU0&feature=youtu.be

    21 Mar 2013 Responder
  • paaulaa_

    Ja nie lubię kawy, to chyba tłumaczy czemu po szkole robię sobie przynajmniej półgodzinne drzemki :P Hehehehe nikomu się nie chce uczyć :C Ja mam na jutro rozprawkę i 1,5 str słówek z anga z repetytorium maturalnego, poziom rozszerzony. nasz angielski przestaje być lajtowy :( Do piątku wytrzymamy, a potem już tylko 3 dni! Szkoda tylko, że pogoda beznadziejna. Oby się poprawiło, bo nienawidzę jak mi buty przemakają :D

    19 Mar 2013 Responder
  • paaulaa_

    Jeej, wesoła druga klasa się szykuje ^^ Ja ostatnio robię absolutnie wszystko, byle się nie uczyć :D W tym tygodniu mamy rekolekcje (no zostało tylko jutro ;c) i znów nauka. Nie ma to jak przyjść na spr z wosu w czwartek i z matmy w piątek CUDOWNIE <3 Kocham szkołę -.-

    12 Mar 2013 Responder
  • paaulaa_

    O, no to mamy w sumie podobne profile, jak ja mam mat-geo-ang ;) I tak, geografia póki co łatwa, normalnie nic się nie uczymy :D Ale jak się zacznie kilka godzin w tyg to nie będzie za wesoło :P Hahaha, też tak często próbuję robić. Nastawiam sobie budzik na 5, żeby się to pół godziny pouczyć, ale zazwyczaj kończy się tym, że dalej leżę i włączam drzemki ;D Kurczę, masz rację, pasowałoby się postarać z tych przedmiotów, co się teraz kończą, ale to nie takie proste, są ciekawsze rzeczy XD

    4 Mar 2013 Responder
  • paaulaa_

    Nie jestem pewna w 100%, ale przekonamy się. To ty masz rozszerzone mat, fiz i co trzecie? Angielski jest spoko, też się nic nie uczę! :D Ja mam na odwrót, historia mi jeszcze wejdzie, za to z biologii mogę czytać, wkuwać i za nic nie zapamiętam. Na ostatnią kartkówkę (zaledwie 3 w miarę proste lekcje - biotechnologia) uczyłam się 2 godziny i jak czytałam to spoko, wszystko było dla mnie zrozumiałe, a za 5 minut już nie umiałam tego powtórzyć :D No i źle mi poszło, wiadomo :C

    4 Mar 2013 Responder
  • paaulaa_

    No weź, wszyscy niby chcą mieć 18, ale mi się jakoś nie spieszy :D HAHAH don't worry, me too! ani ze mnie humanista ani ścisłowiec :D w 2 klasie podobno jeszcze oprócz przedmiotów wiodących, można sobie dobrać jeszcze jeden rozszerzony, słyszałaś coś takiego, bo nie wiem na ile to jest prawda? :D ja bym chyba chemię wzięła, bo wbrew temu, że mam tępą nauczycielkę, to chemię choć trochę rozumiem w odróżnieniu od np. o zgrozo biologii! xD

    4 Mar 2013 Responder
  • paaulaa_

    Hahahaha na pewno :D ale już nie mam zamiaru się tam udzielać XD młodość się kończy, za miesiąc i parę dni mam urodziny, masakra jakaś. nie chcę być taka stara ;C 16 to idealny wiek! w środę piszę matmę, nic nie umiem, od 2 miesięcy odpisuję zadania przed lekcją albo w busie. nie zdam matury.. :D

    25 Feb 2013 Responder
  • paaulaa_

    Nie da się właśnie chyba :D spoko, spoko, ja sama też sprawdzam z raz dziennie.. to już nie początki :) W ogóle to już lata na laście, matko.. ty też ;D Założyłam tu konto dzięki kotkowi ;o hahaha :D normalnie chyba jedyna pożyteczna rzecz, którą zawdzięczam tej głupiej stronce :D w ogóle jak przeglądam posty sprzed 2 lat to jebs! :D ale byłam głupia, nikomu w życiu mojego konta tam nie pokażę xD

    19 Feb 2013 Responder
  • paaulaa_

    O ja ciebie! :D To super! how romantic <3 Też pojadę do Paryża, jak sobie znajdę faceta :D A właśnie wesołych walentynek ;* ja swoje spędzam z najsłodszym chłopakiem pod słońcem - moim laptopem... Oczywiście do szkoły się nie wybieram, głupia nie jestem :P Hahaahaha, znam to, normalnie, jak się słyszy o jakichś koncertach, to aż zazdrość bierze! :C

    14 Feb 2013 Responder
  • paaulaa_

    Oo, a gdzie na wycieczkę jedziecie? ;D mi tam dni fatalnie mijają, bo się rozchorowałam ;( wyglądam jak tysiąc nieszczęść ;D Ale plusem jest to, że nie piszę jutro spr z matmy *szczęściara* i oglądam sobie cały czas filmy i słucham muzyki :D taki dodatkowy tydzień ferii :P może w piątek już pójdę, ale z drugiej strony 5 lekcji tylko, to zobaczy się jeszcze xd

    12 Feb 2013 Responder
  • paaulaa_

    Umiesz pewnie, skoro parę dni powtarzałaś, napisz jak ci poszło :D Nam biologia znów przepada <3 sprawdzian z matmy przełożony na środę i będę musiała go pisać :C ale jutro i tak nie idę :P Hahahaha teraz wszędzie jest tyle wyprzedaży normalnie xD też kupiłam parę rzeczy, ale nam, kobietom, zawsze mało :D

    7 Feb 2013 Responder
  • paaulaa_

    Jak nie ma jakiegoś nauczyciela, to zawsze jest cudownie ♥ Możliwe, że w czwartek nie będzie babki od historii, bo jutro jeszcze jej nie ma, to może nie wyzdrowieje :D Mnie też będzie satysfakcjonowała 4 z bioli, ale nie mam jeszcze żadnej oceny, ale to i tak są ze dwie albo trzy tylko, więc jest czas XD Dobrze, że u nas tak nie ma ze sprawdzianami uffff ;D Postanowiłam sobie, że jednak nie idę chyba na ten sprawdzian i w ogóle już w piątek do szkoły (to tylko 5 lekcji). Nie czaję tego tak do końca jednak i spróbuję się na drugi termin porządnie nauczyć, bo MUSZĘ mieć 4 na koniec! :D

    5 Feb 2013 Responder
  • paaulaa_

    Hahahahah serio? ;o przedsiębiorczość + mat-fiz no nieźle :D ja się cieszę, że jeszcze pół roku i to się skończy :D PONIEDZIAŁEK, 4 LUTEGO TO NAJCUDOWNIEJSZY PONIEDZIAŁEK W MOIM ŻYCIU :D nie ma fizyki i historii HA! aż chce się iść do szkoły :P Nie mamy raczej tych samych książek z matmy, bo my mamy w piątek dopiero sprawdzian z geometrii - wektory, przekształcenia, twierdzenie Talesa, okręgi, koła i te sprawy :p Matma na pierwszej lekcji, kuszące, żeby "zaspać", ale zrobiłam tak ostatnio, więc może dopiero na jeszcze następny sprawdzian :D

    2 Feb 2013 Responder
  • paaulaa_

    Nie jest źle :D Miło zaczęłam 4 z matmy ze sprawdzianu, o! Tak samo nie robię połowy zadań, które nam zadają. z anga na jutro są prawie dwie strony, które prawdopodobnie bezczelnie odpiszę :P I jutro jest przedsiębiorczość, nienawidzę przedsiębiorczości a ty? Najpierw były spoko łatwe tematy a teraz już masakra.. i beznadziejna babka nas uczy :( Z matmy znów teraz nic nie umiem, bo zamiast się uczyć na bieżąco, to nie pamiętam kiedy ostatnio zrobiłam zadanie czy otworzyłam podręcznik, a kolejny spr już pewnie niedługo.. W ferie miałam sobie oczywiście poprzypominać wszystko, ale sama wiesz jak wyszło :P

    29 Ene 2013 Responder
  • paaulaa_

    Dopiero teraz przygotowałam książki i zadania do odrobienia :D W sumie jak na to patrzę, to na samo jutro nie jest tego aż tak dużo XD A o to, co jest na resztę tygodnia, będę się martwić kiedy indziej xd Biologia to zło, więc ci się nie dziwię hahah :P

    27 Ene 2013 Responder
  • paaulaa_

    O kurcze :D szarpnęłaś się porządnie :P Hahah, my na pdż (wdż) też oglądaliśmy Galerianki chyba w 1 albo 2 gim i wyglądało to tak, że jak była jakaś taka scena, to chłopaki od razu chichot i wielkie ooo :D a ja zamiast się uczyć, przesłuchuję sobie parę zespołów/wykonawców, co mi last poleca ;D

    26 Ene 2013 Responder
  • paaulaa_

    Oj matko, to współczuję :D Ja chociaż wypożyczyłam lektury, ale i tak ich nie przeczytam chyba :D Nie oszukujmy się, ani ja, ani ty się nie pouczymy znów dzisiaj, a jutro będziemy całą noc siedzieć nad książkami :C Hahahahah, i tak, od Galerianek, w sumie dlatego, że cudów się nie spodziewałam, to mnie jakoś bardzo nie rozczarował. Najfajniejsze było to, że była jakaś wycieczka - dzieci z podstawówki/góra 1 gim (ale że w ferie, to dziwne :o) i po prostu przez cały film myślałam jakie miny będą miały te nauczycielki jak wyjdą :D ciekawe czy w ogóle przeczytały opis tego filmu XD

    26 Ene 2013 Responder
  • Todas las notas (1728)

Conóceme

Actividad reciente