Jarryd27

Jarryd Stewart, 21, hombre, Australia
www.facebook.com/jarryd27Visto por última vez: Diciembre 2013

72123 scrobblings desde 26 Ago 2009

57 temas favoritos | 2 mensajes | 0 listas de temas | 50 notas

  • Agregar a amigos
  • Enviar un mensaje
  • Dejar un nota

Tu compatibilidad musical con Jarryd27 es Desconocida

Crea tu propio perfil musical

Temas escuchados recientemente

VersaEmergeClocks 2 Jul 7:07
VersaEmergeClocks 2 Jul 7:07
VersaEmergeClocks 2 Jul 7:07
VersaEmergeEnnui Tema favorito 2 Jul 6:54
VersaEmergeEnnui Tema favorito 2 Jul 6:54
VersaEmergeEnnui Tema favorito 2 Jul 6:54
VersaEmergeEnnui Tema favorito 2 Jul 6:54
VersaEmergeEnnui Tema favorito 2 Jul 6:54
YellowcardOcean Avenue Tema favorito 30 Jun 5:20
My Chemical RomanceAMBULANCE 30 Jun 5:17
Ver más

Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate.
  • ceciliasd

    good taste ! (:

    1 Nov 2011 Responder
  • Danii-xo

    no probs, same to you! :)

    27 Oct 2011 Responder
  • TurnThisCityOn

    Sick music taste dude. Cheers for the accept!

    20 Mar 2011 Responder
  • schoko_freak

    ah ok :P .. cool .. what's your favorite subject in school ? ..and in which grade are you now ?

    7 Nov 2010 Responder
  • schoko_freak

    yep , i know it ^^... Im from Germany .. living their in the north , Hamburg .. do you know it ? :)

    6 Nov 2010 Responder
  • schoko_freak

    wow , thats awsome :).. No i dont , but i wanna learn how to play guitar in an few weeks :) .. where do you live in australia ? :)

    20 Oct 2010 Responder
  • schoko_freak

    ah okay :) so you learn it by yourself ,without any help ? :)

    11 Oct 2010 Responder
  • schoko_freak

    no problem ;)..thanks! :) .. since when do you play e-guitar ?

    7 Oct 2010 Responder
  • ParamourSession

    nice taste :) our compatibility is super so I guess it's okay if I add you? =)

    8 Jul 2010 Responder
  • amrYs

    your taste in music is very good too. (: have you ever been to a concert of one of your favourite bands.? (:

    26 Jun 2010 Responder
  • amrYs

    (: thx for your add.

    24 Jun 2010 Responder
  • gossipgirl19

    I LOVE You Me At Six.! <3 .& Blink (: . Well I Guess Thanks lol =p

    16 May 2010 Responder
  • In_the_Shadow

    haha nice duck :D aww thanks, like this picture too. It`s so kind annnd vivid :D mmm what grade u`re study in?

    14 May 2010 Responder
  • In_the_Shadow

    i see :] hm "Riot!" i guess :Р there`s more pop-punk annnd all songs are excellent. But Brand New Eyes`s quite good too though. btw may i ask why u put in this pic with the bird in ur "about me"? :P

    14 May 2010 Responder
  • In_the_Shadow

    haha okay. Annnd u listen music only on Ipod? um nice songs too :) how do u think what`s the best their album? :Р

    14 May 2010 Responder
  • In_the_Shadow

    u haven`t listen it yet? ohh that`s not good, u must listen it as far as quickly haha :D mmm my top songs always change and i can say that That`s What Your Get is my fav nowadays :D wbu?

    14 May 2010 Responder
  • In_the_Shadow

    lol haha, the bird seems was hungry :D yes, that`s true :Р what`s ur fav song by them? ;)

    13 May 2010 Responder
  • In_the_Shadow

    haha nice, nice. u wanted to eat i guess then :D oh noo, she`s Cassidy Pop from Hey Monday :) have u heard about this band? or maybe listened it?

    12 May 2010 Responder
  • In_the_Shadow

    ohh nice to hear that :D Is that u on avatar btw? :P

    12 May 2010 Responder
  • gossipgirl19

    Heyaa. (: Thanks for the add. (: xx

    11 May 2010 Responder
  • Todas las notas (50)

Conóceme

Hey I'm Jarryd. I'm 20 and live in Melbourne, Australia

What if the dryer didn't take a sock, but gave us an extra one instead?




This is my life, except i don't work inside.

Actividad reciente