Jajczu

Michał, 23, hombre, Polonia
www.facebook.com/profile.p…Visto por última vez: El mes pasado

91991 scrobblings desde 26 Dic 2009

304 temas favoritos | 0 mensajes | 0 listas de temas | 75 notas

  • Agregar a amigos
  • Enviar un mensaje
  • Dejar un nota

Tu compatibilidad musical con Jajczu es Desconocida

Crea tu propio perfil musical

Temas escuchados recientemente

Temas más escuchados

1
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
12 Tema favorito
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
12
46
46
46
46
46

Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate.
  • Jman98000

    Hey there, Great Taste! If you like good old school heavy thrash metal why don't you check out my bands Album: http://www.last.fm/music/Frostfang/Frostfang Give our songs ("Ready For Space”) ("The Sword of Doom") ("The Line”) ("War Dance”) ("Earth's Bane”) ("Black Winter”) ("Sacrificer") ("Wolfram”), a listen, download them, a dd some tags and share 'em with all your friends. Like us on Facebook We're on Google Play, Itunes and Amazon. That would really help us out, Thank you for your consideration!

    15 Mar 2:19 Responder
  • Gibonz

    Widzę, że komp działa. Mam nadzieję, że bez problemów, bo u mnie problemów w pizdu. Jeśli będziesz chciał ode mnie odkupić w przyszłości kompa to trzeba będzie kupić płytę główną:/.

    14 Jul 2012 Responder
  • frozen-angel

    alez oczywiscie ze mozesz zaprosic ;))

    20 Jun 2011 Responder
  • frozen-angel

    dlatego slucham same mieszanki, z resztą jak widać ;P

    20 Jun 2011 Responder
  • frozen-angel

    a w sumie ostatnio za duzo punka slucham itp. ;o

    17 Jun 2011 Responder
  • frozen-angel

    hehe ;P a no bo z ta kapela mam takie wspomnienia no ;P, ale juz mi minelo xd, a dzięki ;P juz go nie prowadze

    16 Jun 2011 Responder
  • frozen-angel

    no troche, odkąd grali u nas roku temu na dniach głogowa, troche mam wspomnien przez tę kapele, ale pozatym to mocniejsze wolę ;)

    16 Jun 2011 Responder
  • frozen-angel

    taaak! ;P O jak tu duzo metaliki ;P Pozdrawiam ;))

    16 Jun 2011 Responder
  • Gibonz

    Jak zawsze "hard way" w pozyskiwaniu wiedzy:P. Ostatnio była on-line w lutym pewnie zlewa na last'a.

    9 Jun 2011 Responder
  • Gibonz

    Hohoho, jaki Ty się światowy zrobiłeś. English sprachen i w ogóle:D. Wszystkim sąsiadom rozsyłasz ten spam czy tylko dupeczkom? ;)

    8 Jun 2011 Responder
  • Gibonz

    Statsy, statsy mam już średnio 51 odtworzeń dziennie. Suck on this biyach:D.

    22 Nov 2010 Responder
  • Gibonz

    Jednak po kilku przesłuchaniach zostawię tego Pathogen'a, dają czadu instrumentalnie jebać wokal:D.

    17 Nov 2010 Responder
  • Gibonz

    To przez Betona słucham trochę więcej szatanów, nie jest to może zbyt dużo, ale coś się posłucha.:D A Made of Hate to tacy Children'i (byli) więc lepiej wchodzi.

    15 Nov 2010 Responder
  • Gibonz

    Bullet jest zajefajny, ale ten album jest słaby przesłucham jeszcze raz, żeby się upewnić... Ale raczej idzie na out:P.

    15 Nov 2010 Responder
  • Gibonz

    Po pierwszym przesłuchaniu za dużych szans im nie daję... Zmiana wokalu zabiła mi ten album...:(

    15 Nov 2010 Responder
  • Gibonz

    Żaden wampir Cycu, dzisiaj przesłuchane 108 kawałków:P, więc wiesz statsy nabijam, a że siedzę przy kompie (bo projekty piszę) to wierutna bzdura jest:D.

    14 Nov 2010 Responder
  • Gibonz

    Taa, o całe 4 utwory:D. Moje ratio powoli rośnie, żeby nabijało się w tak szalonym tempie jak teraz to trzeba słuchać jakieś 80 wałków na dzień:P.

    14 Nov 2010 Responder
  • Gibonz

    Ale za to ten Archeon jest zajebisty:P.

    6 Nov 2010 Responder
  • Gibonz

    Z całego Roadrunner United ostały się 3 wałki, jednak te nuty jakoś do mnie nie przemawiały:P.

    2 Nov 2010 Responder
  • focus992

    spoko avek!!! WC3 rzadzi : D

    1 Nov 2010 Responder
  • Todas las notas (75)

Conóceme

Actividad reciente

Grupos (5)