top ten quiz thingy...

RSS
Compartir

22 Abr 2011, 16:54

Name your top 10 artists played on last.fm:

1) Serj Tankian
2) Lady Gaga
3) Placebo
4) The Birthday Massacre
5) System of a Down
6) Emilie Autumn
7) Blue Stahli
8) Mika
9) Fall Out Boy
10) Celldweller

Now answer the questions according to the numbers:

What was the first song you heard by 6?
The Manic Depressive Remix of Liar with ASP :3

Which is your favourite album by 2?
anbldsdhnlkanb no I can't answer that haha.

How many times have you seen 5 live?
None.

What is your favourite song by 7?
I dunno, ULTRAnumb's my most played. it's not my favorite but, eh, i can't chose. Burning Bridges is awesome for anger :D

Is there a song of 3 that makes you sad?
Yeah there's a few. The Movie On Your Eyelids is so pretty and sad for example.

What is your favourite song by 9?
No I can't answer this lmao. FOB were my favorite band for years and years. I'm an Overcast Kid and everything. I couldn't possibly chose a favorite.

What is your favourite lyric that 3 has sung?
I dunno. I love most of Placebo's lyrics really ever so much. I'll just write whichever ones come to mind first..."Hush, it's okay, dry your eyes, soulmate, dry your eyes." I fucking LOVE Sleeping With Ghosts, that song is just unf.

What was the first song you heard by 1?
UHM. Lie Lie Lie as a solo artist, in SOAD it was prolly Chop Suey but idk cus I was young.

What is your favourite song by 4?
To Die For. <3

How many times have you seen 9 live?
Once! and it was really amazing <3

Is there a song by 8 which makes you sad?
A few yeah. I See You probably makes me saddest.

Which is your favourite album by 4?
Walking With Strangers! :D

Which is your favourite song by 1?
No I cannot chose :(

What is your favourite song by 10?
I dunno, probably Stay With Me (Unlikely)

How many times have you seen 8 live?
None.

What is your favorite cover by 3?
Uhm I don't have one.

Comentarios

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate (es gratis).