Descubre nueva música

Last.fm es un servicio de exploración musical que te ofrece recomendaciones personalizadas basadas en la música que escuchas.

Crea tu perfil en Last.fm Cerrar ventana

bvdub

Tags

Tags de todos los usuarios

Más tags

Biografía

Todavía no tenemos una descripción de este artista, ¿nos echas una mano?

Videos

Álbumes más escuchados

Tendencias de reproducción

35.057oyentes en total
746.355scrobblings en total
Evolución reciente

Empieza con el scrobbling y crea tu historial de música

Los usuarios de Last.fm hacen el scrobbling de la música que escuchan en iTunes, Spotify, Rdio y más de 200 reproductores de música.

Crea un perfil en Last.fm

Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate.
  • Woodawgy

    "Hey Brock, is it possible to get an ETA on your next release?" Considering he has been releasing at least 4 albums per year going back to 2011 I'd say chances are pretty high you can expect something in the near future. He already has 2 stunners in 2014. I'd say he deserves a break. We dont want the man to burnout. ;)

    9 Abr 10:34 Responder
  • mtb0minime

    But seriously though, I am actually really digging these vocals! I'm normally pretty stoic towards vocals, even Mr. Vdub's (uh oh!). But the ones on Home, well the first disc so far anyway, these are fantastic! ... Or maybe I just didn't get it until now and have to go back and re-listen to everything :P

    3 Abr 18:46 Responder
  • c0ax

    Альбом A Careful Ecstasy, никогда не надоест.

    30 Mar 21:49 Responder
  • BassExtractor

    Hey Brock, is it possible to get an ETA on your next release? Kinda crawing to hear it. Your latest albums has been absolutely stunning, imo Selected ambient works doesn't even touch the level your albums are standing on.

    29 Mar 11:30 Responder
  • Cat_007

    damn, its awesome thing that I only heard. this is the real creativity...a work of art....

    25 Mar 8:48 Responder
  • new_sense

    очень сильные композиции. Под них очень хорошо думать и засыпать. Очень красиво. Большое спасибо за творчество

    18 Mar 23:22 Responder
  • bvdub

    well damn man, that's a huge compliment, thank you very much :) deeply appreciated. means a lot it could mean that much to you... 'cause it does to me too. thanks :)

    10 Mar 12:37 Responder
  • kazomester

    Thx for the quick answer :) Btw "Home" is the 2nd greatest ambient album of my life (after Aphex Twin's Selected Ambient Works).

    10 Mar 11:16 Responder
  • bvdub

    no i do not ;) i have never heard them, nor did i lift the vocals from them - and their 'feat'. whoever is misleading, those are both public domain vocals, that person did not work with that vocalist, nor were the vocals made for those tracks. i use any number of vocals - from public domain ones, to vocalists i work with especially for tracks, to friends of mine and even my students (as some know) - sometimes mixing all of them together, actually. i've been collecting and recording vocals for 10+ years, and just flow with what feels right. i don't worry about anything else - nor do i listen to whatever the hell that was in my free time ;)

    9 Mar 7:01 Responder
  • WPDmusic

    @BassExtractor: That's actually one of my favorites! :P

    9 Mar 2:20 Responder
  • WiTHiNt

    @mtb0minime: lol :D nice one

    8 Mar 11:19 Responder
  • kazomester

    Can you recognize the vocals? :P http://www.youtube.com/watch?v=4j3oKBZ3Sh4 http://www.youtube.com/watch?v=1yQvOWrNHrE Funny songs :D Brock, do you really listen to these type of songs in your freetime? (No offense bro).

    8 Mar 10:40 Responder
  • BassExtractor

    All is forgiven is perfect for you then=) WPDmusic

    8 Mar 0:39 Responder
  • WPDmusic

    Home is an album that will require many listens to truly digest. So far my favorites are "Mountains Will Keep Your Secrets" and "I Wish I Could Say More Than This." Loving the more stripped down approach in contrast to Born in Tokyo, I'll Only Break Your Heart, etc. Not quite sold on the huge, ringy pad washes that close out a number of tracks, however. Personally I prefer Brock's melodic side.

    7 Mar 15:56 Responder
  • kazomester

    Yeah, it was obviously sarcasm...

    26 Feb 6:14 Responder
  • regressionline

    i hope so haha

    26 Feb 4:50 Responder
  • Electrofreaks

    I presumed mtb0minime post was a parody???

    25 Feb 17:44 Responder
  • Night_Driver

    A collaboration with Lisa Gerard would be perfect

    24 Feb 16:27 Responder
  • regressionline

    @mtb0minime: some people like reverb female vocals, and some people like trite lyrics. sounds like you need yourself some acoustic black-eyed peas

    24 Feb 4:58 Responder
  • mtb0minime

    Yeah quit it with the reverb female vocals. And make shorter songs. Much much shorter songs. And have some catchy lyrics like "tonight's gonna be a good night" or something. And also get a band instead of doing it on computers. I wanna listen to real instruments, not computers. No pianos though, I mean real instruments. And don't put so many layers. Keep it simple so I can get a grasp on it right away and sing along the first time. The human ear can't even distinguish between more than 3 tracks anyway. Science.

    21 Feb 21:24 Responder
  • Todas las notas (743)