Capitel III: Graablick blev hun vaer (7:44)

Carátula de Bergtatt: Et Eeventyr i 5 Capitler

De Bergtatt: Et Eeventyr i 5 Capitler y 1 álbum más

¿Sabes alguna cosa sobre este tema?
Escríbelo en el wiki de este tema y ayúdanos a construir Last.fm.

Tags

Tags de todos los usuarios

Más tags

¿Este video no es el correcto para el tema? Sugiere un video mejor

Marcar video

Álbumes que incluyen este tema (2)

Temas similares

  Tema   Duración Oyentes
Ulver - Capitel V: Bergtatt - ind i Fjeldkamrene 8:06 13.983
Ulver - Capitel I: I Troldskog faren vild 7:51 17.528
Drudkh - Sunwheel 9:00 26.627
Drudkh - Fading 1:30 22.763
Peste Noire - Nous Sommes fanés 2:18 15.985
Wolves in the Throne Room - Cleansing 9:55 40.372

Tendencias de reproducción

14.750oyentes en total
60.355scrobblings en total
Evolución reciente

Explorar más

Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate.
  • frostbitten66

    HAHAHA that Thunder part..scared everyone for sure..i had headphones on as well and full blast then BAAAM!!..and I was scared to BITS!!

    19 Jul 21:50 Responder
  • teh1234

    fapping sounds ;/

    11 Sep 2012 Responder
  • tecnovm64

    hahahaha!!! the damn thunder gets every one of us!!!, it's still awesome though, i really love this song.

    27 Jul 2012 Responder
  • jeff2007

    The transition from the [perfect] riff to the acoustic passage at 3:17 is one of the best things I've ever heard. [2]

    23 Jun 2012 Responder
  • endofsomething

    As much as I love Steinar, his piano during the Cheetos bit comes across as malplaced to me. I think they should have tried to be consequent and use acoustic guitars throughout.

    1 Jun 2012 Responder
  • otyget

    I always forget about the thunder! Gets me every time.

    13 May 2012 Responder
  • Hassamock

    the Cheetos bit xD

    27 Dic 2011 Responder
  • AStevetSA

    Garm's screaming sounds slightly different on this track, like he'd partially lost his voice or something. Still sounds damn awesome though

    12 Ago 2011 Responder
  • robboelrobbo

    I don't like the Cheetos bit. Song would be much better without.

    4 Ago 2011 Responder
  • shamatha-x

    trve dat [2]

    20 Abr 2011 Responder
  • scapino

    So that's the sound of running through the forest. I genuinely thought it was the sound of a pack of Cheetos being played with or something.

    11 Ene 2011 Responder
  • Testament_metal

    i love the 'running-through-the-forest-with-piano-ambient' part!!! :) |2| Sverd is God of keyboards.

    9 Abr 2010 Responder
  • familyguy02011

    The transition from the [perfect] riff to the acoustic passage at 3:17 is one of the best things I've ever heard.

    11 Feb 2010 Responder
  • yourhero34

    HOLY SHIT. I seriously thought I just got shot with the crack of thunder. My heart is still pounding...

    26 Oct 2009 Responder
  • EndlessSea_

    scary shit xD

    26 Oct 2009 Responder
  • AloneInTheSky

    fucking beautiful!.

    21 Jun 2009 Responder
  • Kosterlijk

    Damn, this song scared the shti outta me

    11 Oct 2008 Responder
  • huoh

    haha i remember when i first time listened to it, it was night and i had headphones, when the piano-ambient part came i thought who the fuck is playing piano here?, we dont even have one!!!? maybe the neighbor's

    28 Mar 2008 Responder
  • stonedwalkness

    i love the 'running-through-the-forest-with-piano-ambient' part!!! :)

    8 Feb 2008 Responder
  • BlooDaXis

    yeah it's very intense.

    20 Ene 2008 Responder
  • Todas las notas (31)

Oyentes más habituales