Notas

Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate (es gratis).
  • Melodeh

    Pharrell's new album G I R L is out! https://itunes.apple.com/us/album/g-i-r-l/id823593445?ign-mpt=uo%3D4

    El mes pasado
  • nellykfurtado

    Hot-N-Fun (feat. Nelly Furtado)

    El mes pasado
  • GhostHaunted

    I love these guys.

    El mes pasado
  • smuckersjelly26

    fucking russians

    El mes pasado
  • DKDC22

    v

    El mes pasado
  • MyNamesLewis_

    Pharrell needs to stop writing shite radio music and get in the studio with these again

    Febrero 2014
  • handcuter

    Only 1.1 million listeners, just doesn't seem right. [2] Yeah, way too many people listen to this garbage.[3]

    Febrero 2014
  • Paradise_Mia

    Art_Cry "Вы хотя бы раз видели чернокожего нерда?" Шта?! Как-то это по-рассистски. Я уверена они есть.

    Diciembre 2013
  • CharlieKimball

    one of my favorite groups

    Noviembre 2013
  • DKDC22

    In Search Of... > Fly or Die = Seeing Sounds > Nothing

    Noviembre 2013
  • WeirdGeorge

    Only 1.1 million listeners, just doesn't seem right. [2] Yeah, way too many people listen to this garbage.[2]

    Noviembre 2013
  • andfelips

    lancem cd novo por favor <3 yeah you <333

    Noviembre 2013
  • DKDC22

    they get better each time i listen to them...

    Septiembre 2013
  • Art_Cry

    Вы хотя бы раз видели чернокожего нерда?

    Septiembre 2013
  • bEATWEAKer

    Only 1.1 million listeners, just doesn't seem right. [2] Yeah, way too many people listen to this garbage.

    Agosto 2013
  • mlleblondeh

    Do I really even love you? Or do I really love your BRAAAAIIINNNN.

    Agosto 2013
  • MeineMedizin

    Sooner or Later! <3 I love this Song!

    Agosto 2013
  • lasagnelover

    CHANGED PIC YW

    Julio 2013
  • TimeTest

    Backseat love

    Junio 2013
  • BloodySwisher

    CHANGE THE FUCKING DEFAULT PLEASE

    Mayo 2013
  • Sic_Maetze_siC

    nothing is just perfect!

    Mayo 2013
  • DannyBaxter

    Fresh new music? www.youtube.com/user/NuBaxter

    Abril 2013
  • Tons2music

    Life As a Fish <3

    Abril 2013
  • Buckshot_Shorty

    отлично

    Abril 2013
  • DannyBaxter

    For fresh new music check out this Youtube channel - http://www.youtube.com/user/NuBaxter

    Marzo 2013
  • BloodySwisher

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    Enero 2013
  • marquesfinite

    lol

    Enero 2013
  • BloodySwisher

    FINALLY A NEW DEFAULT HOLY SHIT THIS IS THE BEST NIGHT EVER

    Enero 2013
  • ChelseaSmile95

    They will be one of my favorite bands forever.

    Enero 2013
  • Green_Light43

    Everyone Nose (All the Girls Standing in the Line for the Bathroom) ♥

    Diciembre 2012
  • Bruno_Tip

    Party People (feat. T.I.) <3

    Diciembre 2012
  • ReachDown

    You Know What is the song that introduced me to Hip Hop

    Noviembre 2012
  • LeooSousa_

    In Search Of... ain't even top 5 best albums by N*E*R*D... AND THEY HAVE 4!!!

    Noviembre 2012
  • ReachDown

    "In Search Of... Is easily top 5 best albums of all time. " lol

    Noviembre 2012
  • Ms_Vanessa_S

    geniuses!

    Noviembre 2012
  • DannyBaxter

    In Search Of... Is easily top 5 best albums of all time.

    Octubre 2012
  • Ghost_Buster

    Maybe and Sooner or Later are soooo goood

    Septiembre 2012
  • Azat_

    Septiembre 2012
  • codigo14

    ..the world it in the crazy..saddens me......en demencia de la demencia de la estupid..

    Septiembre 2012
  • nellykfurtado

    Hot-N-Fun (feat. Nelly Furtado) ♥

    Septiembre 2012
  • ragnhildtorsten

    SPAZ.

    Septiembre 2012
  • sOuller

    push people

    Septiembre 2012
  • YEAHAnGiE

    I wonder if I'll live long enough to see the main pic change. [4]

    Septiembre 2012
  • HiMyNamesLewis

    In Search Of... is a classic

    Septiembre 2012
  • human-nature

    I Wanna Jam <3

    Agosto 2012
  • davidoa

    I forgot how good their first album is.

    Agosto 2012
  • DOAunlimited

    Wow It Happend!

    Agosto 2012
  • sskittles

    I wonder if I'll live long enough to see the main pic change. [3]

    Julio 2012
  • MaleWredneMi

    @sOullert how could u

    Julio 2012
  • sOuller

    kinda forgot how great they are

    Julio 2012