Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate (es gratis).
  • nandalambert44

    Posso não ter vivido os anos 80, mas quando eu ouço essa música sinto uma nostalgia.. é como se tivesse vivido a época, saudade daquilo que nunca tive.. ♥ [3]

    El mes pasado
  • EUKOS

    nanana................................

    El mes pasado
  • DedecaMonteiro

    Posso não ter vivido os anos 80, mas quando eu ouço essa música sinto uma nostalgia.. é como se tivesse vivido a época, saudade daquilo que nunca tive.. ♥ [2]

    Julio 2014
  • iamneto

    Posso não ter vivido os anos 80, mas quando eu ouço essa música sinto uma nostalgia.. é como se tivesse vivido a época, saudade daquilo que nunca tive.. ♥

    Junio 2014
  • victorvilardo

    soooooo gay , but sooooo good

    Abril 2014
  • MarcosP2112

    Essas batidas.... OMG

    Abril 2014
  • Francielefm

    Marzo 2014
  • Janaina_Vieira

    <3

    Marzo 2014
  • bruno__alves

    best pop song I ever hear

    Marzo 2014
  • aliceafterabit

    protest song !

    Febrero 2014
  • sternenfee0

    ★★★super song★★★ ;-))

    Febrero 2014
  • KasegoUrie

    me acabo na balada

    Febrero 2014
  • autorretratos

    Booker, catch! [2]

    Enero 2014
  • ingridhertzog

    Nostalgia ♥

    Enero 2014
  • wandervsf

    >3

    Enero 2014
  • EwertonBatista

    épica

    Enero 2014
  • splatterdick

    i'm having so much fun today

    Enero 2014
  • technozenexp

    a sound that fits a certain time so well

    Enero 2014
  • urrrgh

    oh god this song makes me so sad

    Diciembre 2013
  • palebblueeyes

    fitness song :)

    Diciembre 2013
  • Matricofilia

    Bioshock Infinite [2]

    Noviembre 2013
  • karckrac

    se cagan en las versiones, odio los covers

    Octubre 2013
  • SuthrnGal63

    Totally awesome!

    Septiembre 2013
  • Ii-iI

    http://i.imgur.com/yDpdOz6.gif

    Septiembre 2013
  • AutumnOath

    Booker, catch!

    Agosto 2013
  • GabrielaCarrer

    Épico

    Agosto 2013
  • CaptainYF

    Love it!

    Agosto 2013
  • Tony--

    my first love.

    Julio 2013
  • Tom_Pullings

    oh so very 80's. Cindy set the tone

    Julio 2013
  • JackLksMacarana

    Remember this song as homer simpson singing it I see it everytime I hear the song....

    Julio 2013
  • Junior_Lins

    <3

    Julio 2013
  • viathin12

    great song i had like the biggest crush on her when this song and video came out on mtv when they actually played music and not the crappy shows they have now mtv used to be music television videos now they have lost there way i guess its now my trash video stuff lol

    Junio 2013
  • davidbowiegirl

    Great song =)

    Junio 2013
  • Taboowill

    Marcó la década.

    Junio 2013
  • nastyboy1009

    Pop Culture

    Junio 2013
  • bandiahunf

    Great song! It's like going back to the 80s.

    Junio 2013
  • bunnyhugh

    One of the most fun and infectious songs you'll ever hear.

    Junio 2013
  • sternenfee0

    °°°°super song°°°°

    Abril 2013
  • Scunderlick

    Bioshock Infinite

    Abril 2013
  • TWHsr

    Remember this liked then and now.

    Abril 2013
  • IditolNakh

    Bioshock Infinite +1 =)

    Abril 2013
  • aero-

    Bioshock Infinite

    Abril 2013
  • MikeDStephens

    I AM NOT A FEMALE BUT I TOO WANT TO HAVE FUN.

    Marzo 2013
  • TWHsr

    Pretty good.

    Marzo 2013
  • misco

    WHAT'RE YOU GONNA DO WITH YOUR LIFE?????????

    Febrero 2013
  • HazieI

    Songs to sing out loud [3]

    Febrero 2013
  • iAmKessa24

    girls just wanna have fun, love this song. a timeless pop tune.

    Febrero 2013
  • silversurfer250

    Of course they do...

    Febrero 2013
  • Puppy-Love

    epic song [4]

    Febrero 2013
  • thebroadcast

    Just wanna she bop .

    Enero 2013