Dejar un comentario. Entra en Last.fm o regístrate (es gratis).
  • hf1809

    super classic song***

    Enero 2015
  • HayleighRayment

    Was that from a tape

    Octubre 2014
  • takeela2007

    One of my favs from the album. This and Erica Kane!

    Septiembre 2014
  • IHeartIdol

    It's gonna take T-R-U-S-T, to keep my L-O-V-E. [9]

    Julio 2014
  • jeffreeh

    She would have changed R&B .......With more time... [2]

    Junio 2014
  • Red_Pain

    It's gonna take T-R-U-S-T, to keep my L-O-V-E. [8]

    Junio 2014
  • x_TMMC

    It's gonna take T-R-U-S-T, to keep my L-O-V-E. [7]

    Mayo 2014
  • Vietboy93

    It's gonna take T-R-U-S-T, to keep my L-O-V-E. [6]

    Enero 2014
  • wi-r-ed-life

    It's gonna take T-R-U-S-T, to keep my L-O-V-E. [5]

    Septiembre 2013
  • DjBaby3k

    She would have changed R&B .......With more time...

    Junio 2013
  • pdc_canarias

    :)

    Febrero 2013
  • misspinkpinky

    <3 just love her songs <3

    Enero 2013
  • LikeWeFamous

    Great!

    Diciembre 2012
  • DeeJayIV

    Still knocks

    Diciembre 2012
  • GemDavis

    still amazeeeeeing

    Julio 2012
  • mcflyyoubojo

    she's the queen of my world, man

    Julio 2012
  • ThatGoodMusic

    It's gonna take T-R-U-S-T, to keep my L-O-V-E. [3]

    Abril 2012
  • MizzBooDestiny1

    It's gonna take T-R-U-S-T, to keep my L-O-V-E. [2] :) CRACKIN....Gotta Love this JAM

    Diciembre 2011
  • OsO-Jo-Ro

    Love it ! love the sample.

    Noviembre 2011
  • jesusislife77

    http://www.last.fm/music/April+Olatunji/Untitled+Album ......... www.myspace.com/melodychildsoul ..... If anyone has a minute please check out my new album April Olatunji - First Steps ....... Blessings

    Septiembre 2011
  • yourcrowbar

    It's gonna take T-R-U-S-T, to keep my L-O-V-E.

    Julio 2011
  • SyntaxE

    Great use of a sample of Warda's incredible song Bitwannes Beek..

    Junio 2011
  • SyntaxE

    Constantly on replay within my head...

    Junio 2011
  • Sandy07

    <3

    Marzo 2011
  • fierceDIAMOND_

    I love this song.

    Marzo 2011
  • Storm317

    Aaliyah would have broke all Whitney and Mariah records... imo

    Febrero 2011
  • theking2008

    great beat timbo.

    Diciembre 2010
  • Nonsensebaby

    I miss her

    Noviembre 2010
  • kks82

    A jam for life....and R.I.P

    Noviembre 2010
  • enthralling

    so many memories. love this song...

    Octubre 2010
  • Lucastrike

    This song is all I ever wanted. Perfect.

    Septiembre 2010
  • Terrasidius

    yeah this songs great, love the sounds, production.

    Septiembre 2010
  • lolabunny2

    So many classics and all before the age of 23. She was supremely talented.

    Agosto 2010
  • miss_unafraid

    Love you baby girl!

    Mayo 2010
  • drastic67

    R.I.P Ms aaliyah

    Mayo 2010
  • princesseiii

    excellent!

    Marzo 2010
  • ELVIRA14

    Love this.....

    Marzo 2010
  • didine2008

    salut moi noureddine de alger j aime tous sa car il me plait merci

    Febrero 2010
  • vagrant_lust

    i love her voice. and nice subdued tunes..

    Enero 2010
  • tatifbaby

    Truth<3 It

    Diciembre 2009
  • adia9785

    Love.

    Noviembre 2009
  • Krazymofoe

    The Voice of a Angel

    Noviembre 2009
  • DeeDesire

    this ma shit!

    Noviembre 2009
  • Atrosincity

    I respect Aaliyah, good artist, till, lol she used arabic music sample in this song, the worst is that the sample is so good that she could do something better with it !!! plz dont hate me Aaliyah fans, im surprised my self:( http://www.dailymotion.com/video/x3v3dk_warda-batwans-beeks_music Judge by ur selves

    Noviembre 2009
  • PK12one

    A classic rip.

    Octubre 2009
  • adayonce

    RIP My dear

    Octubre 2009
  • schnegge0888

    Wonderful :)

    Octubre 2009
  • controlfreaq

    I love this song!

    Agosto 2009
  • MillionaireBuck

    You wanna handcuff me?

    Junio 2009
  • liat262

    I love this song! What an amazing singer ...!

    Junio 2009